ما همچنین معتقدیم که دو ابراهیم داریم، اما …


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838616

حکومت خلق با جراحی بزرگ اقتصادی خود عملاً ستون فقرات نجومی فساد را شکست و عدالت علوی را به نمایش گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «ما دو ابراهیم داریم: ابراهیم باتشکان و ابراهیم کمرشاهان» می خواست با این حرف ها که دولت نسبتاً جدید ابراهیم رئیسی کمر مردم را شکسته بازی کند به قول سفیر. اما مردم فهیم و تحلیل گر ما واقفند که دولت آقای رئیسی سخت در تلاش است تا لاشه های دولت بی تدبیر قبلی را از بین ببرد و اقتضا می کند که برای تنویر افکار عمومی اکثر مردم نتوانیم بی تدبیری های همراهان خود را برشماریم. امید مردم را بر باد داد در را به روی مدعیان نجومی باز کنید و رسوایی این افسانه های الدوله را مطرح کنید و حقایق را به روشنی به گوش مردم و خیرین انقلاب برسانید که عزیز مردمی هستند که ابراهیم عزیزمان را ویران کردند.

اما باید پرسید چه چیزی و چه کسی تاکنون کمر او را شکسته است؟ این سنگ شکن سرسخت تا کنون، علیرغم تصور یاران پرخاشگرمان، نمی توانیم تاج را بشکنیم و روزانه ۷۲۰ قربانی را به سه نفر برسانیم و اگر خدای ناکرده متحجر و بر پاشنه این دولت غرب زده کشیده شود، قربانیان کرونای ما خواهند شد. پس از 10 مایل جنگ جهانی اول توسط روباه استعمار پیر، انگلستان، که قبله اش بر اثر گرسنگی ایجاد شده بود، به طور تصاعدی افزایش یافت.

مردم عزیز ایران در جریان هستند. دلیل این فریادها این است که سازمان اداری و کارگری اطلاعات پرداختی مدیران کشور را منتشر کرده و می خواهد در 20 خرداد آن را قاطعانه اجرا کند و در واقع کمر نجومی ها را بشکند و عدالت علوی را در تاریخ نشان دهد; و اجازه دهید فریاد بنفش دوزیستانی که غذای مقرون به صرفه می خورند طنین انداز شود.

همه می دانند که پشت کشاورزانی که ویلاهایشان با حقوق و اجاره های نجومی ساخته شده توسط آقای رئیسی شکسته شد. این بنده وقتی صدای لودر را شنیدم که کاخ دختری را به ارزش هزار میلیارد دلار ویران می کند، متوجه شدم که پشت جریان نفوذ شکسته تر است.

زمانی که شهر شمالی که به طرز وحشیانه ای توسط برخی از اعضای قوه قضاییه ساخته شده بود با خاک یکسان شد، صدای قطار خونین انقلابی را شنیدم که به خط اصلی راه آهن خود بازگشت.

بله آقای رئیس جمهور! از طرف مردم به شما خسته نباشید می گوییم واقعا حمایت ملت و رهبر عزیز را می خواهید.

مردم عدالت می خواهند و انقلاب می داند که مردم ما با مردم کوفه تفاوت زیادی دارند. اینها علی (ع) را به خاطر شدت عدالت او کشتند، اما مردم ما جان و جوانی خود را در طبق اخلاص فدای عدالت امام و پروردگار کردند. و دولتمردان و کارگزاران انقلابی توجه چندانی به این فریادهای ارغوانی ندارند و می دانند که سرمایه اجتماعی باند باز سرمایه داری به ته رسیده است. و ابراهیم با توکل بر خدا و تبارک و تعالی بت ها را یکی پس از دیگری می شکند و مردم را در برابر خداوند حساب می کند و به این فریادها توجهی نمی کند و کسانی را که در شرایط کنونی چرخه حکومت هستند طرد می کند و متاسفم. مدیرانی که منسوخ شده اند. آنها می خواهند.

«به سرم اگر بزند کار زنم غم می شود/ خلوت دل نیست.

محمد کرم ساعدپور، تحلیلگر سیاسی و بین المللی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید