ما هم خوش شانس بودیم و هم خوش شانس / نتیجه یک تساوی عادلانه بود

زمان: 20:15
منتشر شده در: 1400/07/20
کد خبر: 1775673

ما بازی را کنترل می کردیم ، اما لحظات سختی را بعد از گلمان داشتیم

سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: این تساوی یک نتیجه صادقانه برای دیدار ایران و کره جنوبی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پی تساوی یک بر یک تیم های ملی ایران و کره جنوبی ، پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: بازی خوبی بین دو تیم خوب آسیایی بود. ما در نیمه اول بهتر از ایران بازی کردیم ، اما در نیمه دوم پس از به ثمر رساندن یک گل ، متأسفانه نتوانستیم از دروازه خود دفاع کنیم و چند دقیقه سخت داشتیم. البته بعد از گل ایران شانس دیگری برای گلزنی داشتیم اما در مجموع نتیجه یک تساوی عادلانه بود.

وی ادامه داد: ما بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم ، در برخی لحظات بهتر از حریف بودیم و در برخی لحظات ایران بهتر بود ، به خصوص بعد از گل ایران ، انتظار داشتیم یک بازی سخت را پشت سر بگذاریم. در نیمه دوم بازی سختی داشتیم و یک امتیاز گرفتیم و هشت امتیاز گرفتیم. ما موقعیت خوبی در جدول داریم و منتظر دیدارهای بعدی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی با بیان اینکه بعد از گل کره می توانند بازی ایران را کنترل کنند که در عمل اتفاق نیفتاد ، تصریح کرد: می دانستیم مقابل تیم خوبی با بازیکنان خوب بازی خواهیم کرد. تیم ایران واکنش خوبی به گل ما نشان داد و به ما فشار آورد و این کار دشواری بود. همانطور که پیشتر گفتم ، بعد از گل ایران ، ما توانستیم بازی را کنترل کنیم و موقعیت خوبی برای گلزنی ایجاد کنیم.

بنتو در پاسخ به این واقعیت که ایران بر بیشتر بازی مسلط است و کره بازی دفاعی را در دستور کار دارد ، گفت: “من فکر می کنم بخشی از آن درست است. ایران کنترل بازی را در دست گرفت ، اما بعد از یک گل ما به ثمر رسیدیم. در نیمه اول تیم ما بازی را تحت کنترل داشت. استراتژی ما عادی بود و در بسیاری از لحظات بازی مسابقه را کنترل می کردیم. می دانستیم تیم مقابل قوی است و لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم. ما در لحظات مسابقه خوش شانس بودیم و آن لحظه ای بود که توپ به دروازه ما برخورد کرد و ما خوش شانس نبودیم که در آخرین لحظات فرصت گلزنی را از دست بدهیم. همانطور که گفتم ، نتیجه یک تساوی عادلانه بود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید