ما کوچکترین آسیبی به امنیت ایران را با پاسخی «قاطعانه» پاسخ می دهیم


ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902680

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امنیت کشورمان را با هیچ چیز عوض نمی کنیم و هرکس بخواهد به امنیت ما لطمه بزند با پاسخ قاطع و تأسف بار جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز ؛ همزمان با فرا رسیدن روز نیروی دریایی سپاه، وابستگان نظامی سفارتخانه های مقیم تهران با امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه دیدار کردند.

دریادار تنگسیری در این دیدار ضمن خیر مقدم و آرزوی سلامتی و موفقیت برای اعضای محترم وابستگان نظامی سفارت های مقیم تهران، گفت: امروز به برکت زحمات رزمندگان دلاور نیروی دریایی، ارتش و سپاه و… اقدامات اشراف اطلاعاتی، کنترل و نظارت لحظه ای، ثبات و امنیت خوب در خلیج فارس و دریای عمان ایجاد شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار سرلشکر نادر مهدوی و همرزمان شهیدش افزود: شهید مهدوی و همرزمانش در مظلومیت و در راه دفاع از میهن به شهادت رسیدند و آنچه این شهید والامقام و همرزمانش در شانزدهم انجام دادند. مهر 1366 هجری شمسی کاری که شمسی کرد بسیار محترم و قابل احترام است زیرا با مقاومت و قدرت با حمله مذبوحانه دولت تروریستی آمریکا روبرو شدند و هیمن دروغین ارتش آمریکا را تحقیر و درهم شکستند.

سردار تنسیری با اشاره به پیام همیشگی جمهوری اسلامی مبنی بر برقراری صلح و دوستی متقابل بین کشورها گفت: هجمه و تهاجم هیچگاه در دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران جایگاهی نداشته و جمهوری اسلامی همواره صلح را حفظ کرده است. و دوستی با ملت‌ها و دولت‌های همسایه‌اش، او دستور راهبردی خودش را داشت، اما اگر کسی بخواهد از این رویه دوستی و برادری سوء استفاده کند، با همان رویه و در همان سطح با او برخورد می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: امنیت کشورمان را با هیچ چیز عوض نمی کنیم و هرکس بخواهد به امنیت ما لطمه بزند با پاسخ قاطع و تأسف بار جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

دریادار طنسیری با تشریح موضوع خودکفایی و خوداتکایی جمهوری اسلامی در تامین تجهیزات نظامی، با تربیت نیروهای جوان متعهد و علمی، گفت: تمامی تجهیزات مورد نیاز ماموریت های نظامی توسط این دانشمندان جوان در این زمینه طراحی و ساخته شده است. راهی که اصلا نیازی به واردکننده خارجی نداریم و در این زمینه کاملا مستقل هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید