ما یک قهرمانی ناب بردیم!


ساعت: 23:20
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842705

بازیکنان و تیم استقلال پس از قهرمانی اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال استقلال پس از کسب تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان و پایان جشن حضورشان در لیگ برتر فوتبال ایران، در محوطه مختلط ورزشگاه آزادی با اصحاب رسانه صحبت کردند.


حسین زاده: تصمیمی برای جدایی از استقلال ندارم

امیرحسین حسین زاده پس از قهرمانی در استقلال گفت: اول خدا را شکر. این قهرمانی را به همه هواداران تبریک می گویم. از پرسنل و مدیریت باشگاه بابت تمام تلاششان تشکر می کنم. من شخصاً دیدم که کارکنان شبانه روز برای معرفی یک سیستم آموزشی جدید کار می کنند. با تشکر از راهنمای برای روزهای خوبی که انجام دادند.

او درباره شایعه جدایی اش گفت: خدا را شکر این یک فصل رویایی برای من بود اما تا به حال در این مورد صحبتی نکرده و تصمیمی نگرفته ام. الان دارم میرم تعطیلات!


رمضانی: آرزوی هر بازیکنی استقلال ماندن است

آرماند رمضانی پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالیم که این فصل به قهرمانی رسید. در ابتدای فصل کمتر بازی می کردم اما سعی کردم از فرصت های اندک استفاده کنم. کادر فنی به من اعتماد کرد و فرصت بیشتری برای بازی پیدا کردم.

وی همچنین گفت: همه تیم ها زحمت کشیدند و گل های زیادی به ثمر رساندند. هر بازیکنی دوست دارد استقلالی بماند اما آینده من به تصمیم باشگاه و کادر فنی بستگی دارد.


فرزاد از مسئولیت کارهای آینده فرهاد اجتناب می کند

فرزاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال بعد از جشن قهرمانی گفت: به هواداران پاک استقلال، مدیریت و تیم فنی تبریک می گویم. خوشحالیم که استقلال بعد از سال ها موفق شد قهرمان شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گفته می شود مجیدی از استقلال می رود یا خیر، تنها به سوال بعدی گفت و درباره دوری اش از تیم نیم فصل گفت: برادرم اصولی داشت و من شخصا از او عذرخواهی می کنم که نتوانستم، به استقلال رفتم. “برای خدمت. به خاطر مشکلاتم مجبور شدم این کار را انجام دهم. در کل با تمام وجودم در کنار استقلال هستم و تیم را دوست دارم.

فرزاد مجیدی در پاسخ به اینکه فرهاد مجیدی بارها گفته بی ثباتی مهم ترین مشکل استقلال در این سال ها بوده و ممکن است استقلال دوباره با مشکل جدایی مجیدی مواجه شود از پاسخ دادن طفره رفت و گفت: شب بخیر. تبریک می گویم!


رضایی: خوشحالم که مردم آمدند و خوشحال رفتند

علیرضا رضایی دروازه بان دوم استقلال در خصوص این قهرمانی گفت: خدا را شکر مردم خوشحال آمدند و رفتند و هواداران استقلال در این روزهای بد و شرایط نامناسب اقتصادی خوشحال بودند.


گفوری: مشخص نیست فصل آینده چه آینده ای برای من در انتظار است

وریا گفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در حاشیه این قهرمانی گفت: خدا را شکر توانستیم پس از چندین فصل سخت به این عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم. با تشکر از آجورلو برای بقیه اعضای خوب تیم. با تشکر از کادر فنی برای کاشت گل. ما واقعا یک تیم بودیم و عملکردی عالی داشتیم. ما این قهرمانی را به بهترین هواداران جهان تقدیم می کنیم.

وی ادامه داد: امروز برای ما تعطیل نبود چرا که بعد از اتفاقی که برای مردم آبادان افتاد، دلمان برای آبادان غمگین شد. نمی توانم احساساتم را به هواداران بیان کنم. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. همیشه سعی می کنم آماده باشم و بهترین بازی هایم را ارائه کنم. امسال بی نظیر بود و او یک مدیر حرفه ای بود. امیدوارم ساختار تیم حفظ شود و در نقل و انتقالات خوب عمل کنیم.

گفوری درباره ماندن در آبی پوشان گفت: انتخاب اول و آخر استقلال است مگر اینکه عواملی مانع ماندن من در تیم شود.


نیکونفس: امیدوارم اسکوچیچ من را دعوت کند

محمد زبیر نیکونفس هافبک تیم فوتبال استقلال نیز گفت: دوست داشتیم امروز برنده شویم اما نفت بسته بازی کرد و نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. خدا را شکر فصل را بدون باخت به پایان رساندیم.

وی درباره قهرمانی استقلال در اولین فصل حضورش در این تیم گفت: برای فصل های بعدی نظری ندارم اما امسال جو عالی و نظم خوبی در تیم حاکم بود و تیم یک دست و یکدست بود. و خدا را شکر جواب داد.

هافبک استقلالی ها درباره عدم دعوت به تیم ملی و فرصت حضور در جام جهانی گفت: برای چند اردو به تیم ملی دعوت نشدم. همه چیز به آقای اسکوچیچ بستگی دارد. من تمام تلاشم را می کنم و امیدوارم آقای اسکوچیچ از من دعوت کند.


مطهری: قهرمانی ناب را بدون حرف و حرف به دست آوردیم

امیر ارسلان مطهری پس از کسب عنوان قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: خدا را شکر قهرمان شدیم. باید بگویم که یک قهرمانی ناب و بدون حرف و حدیث به دست آوردیم و این زیباترین چیزی بود که توانستیم به آن برسیم. من می خواهم به چیزی اشاره کنم که حرف من نیست، بلکه حرف همه بازیکنان است. با تشکر از همه هوادارانی که در روزهای سخت پشت تیم ایستادند و این قهرمانی فقط متعلق به هواداران استقلال است.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره شرایطش برای فصل آینده گفت: صحبت از خودم اشتباه است. من در حال حاضر از این قهرمانی و شادی لذت می برم. باید حادثه آبادان را تسلیت بگویم اما امروز خوشحال بودیم چون هواداران ما به این شادی نیاز داشتند. هموطنان خوب جنوب کشورمان بدانند که همیشه با غم و شادی به فکرشان هستیم.

مطهری با اشاره به تیپ متفاوت خود در جشن قهرمانی استقلال خاطرنشان کرد: هواداران از من خواستند با گیتار در این جشن شرکت کنم.

وی در خصوص غیبت وزیر ورزش در تعطیلات آبی پوشان تصریح کرد: در این خصوص چیزی نشنیده ام و اطلاعی ندارم. فکر می کنم وزیر باید در مهمانی حضور می داشت اما دلیل غیبت او را نمی دانم. انتظار داشتیم وزیر ورزش در جشن ما حضور داشته باشد اما این اتفاق نیفتاد.


چشمی: قراردادم تمام شده اما می مانم

روزبه چسمی پس از جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: به هواداران، کادرفنی و مدیریت تبریک می گویم. سال سختی بود، اما همه کمک کردند و فصل به خوبی به پایان رسید.

وی در خصوص تفاوت امسال با سال های قبل در تیم استقلال گفت: امسال چه در خارج از زمین مشکلات زیادی وجود داشت که انتقادات نابجا و هم از سوی خود تیم که مشکلات زیادی داشت. بچه ها معنی تیم بودن را نشان دادند. بازیکنان جوان در کنار باتجربه ها فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و قطعا دست نیافتنی بود و حالا تیمی برای شکستن رکورد استقلال نیاز است.

بازیکن استقلال درباره حضور مرادمند و یزدانی در جشن قهرمانی این تیم تصریح کرد: این حق آنها بود و فکر می کنم آنها را ناعادلانه از ما جدا کردند. کمترین کاری که می توانستیم انجام دهیم حضور در مسابقات قهرمانی بود. امیدوارم هر چه زودتر مشکلشون حل بشه

چشم در پاسخ به این سوال که قراردادش با استقلال تمام شده است؟ او گفت بله! خدای ناکرده چیز زیادی نیست و من ثابت هستم.


حسینی: در مراسم قهرمانی بی نظمی هایی وجود داشت

سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال در حاشیه تعطیلات این تیم گفت: خدا را شکر توانستیم فصل سخت را با قهرمانی به پایان برسانیم و به اهداف خود برسیم و امیدوارم این قهرمانی ادامه داشته باشد.

او درباره رکوردشکنی فصل خود گفت: شما خبرنگاران از اول فصل به من لطف داشتید. از اول فصل تلاش زیادی کردم تا فصل متفاوتی داشته باشم و خدا را شکر این اتفاق افتاد. با تشکر از بهزاد غلامپور و کادر فنی که در این راه به من کمک کردند.

حسینی درباره دعوت مجددش به تیم ملی توضیح داد: خدا را شکر دوباره به تیم ملی دعوت شدم و از اسکوچیچ تشکر می کنم که لیگ ایران را از نزدیک دنبال می کند. بعد از این لیگ ایران باعث شد به تیم ملی برگردم و تمام تلاشم را می کنم تا برای تیم ملی بازی کنم.

وی در خصوص عدم شرکت وزیر ورزش در جشن قهرمانی استقلال گفت: در ایران جشن قهرمانی مشکلات خود را دارد. من فکر می کنم بی نظمی های خاصی وجود دارد. در این مراسم تعداد کمی از مسئولان حضور داشتند، اما باز هم بی نظمی هایی وجود داشت.

وی در خصوص قهرمانی 10 سال پیش استقلال گفت: در این مسابقات شرکت کردم و این دومین قهرمانی من در لیگ برتر است. البته این قهرمانی برای من خاص تر بود چون توانستم در آن بازی کنم. ده سال پیش اولین سال حضورم در استقلال بود و نتوانستم بازی کنم.


سواری: 3 ماه است که فوتبال بازی نکرده ام

سیاوس یزدانی پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: تمام چیزی که دارم از هواداران استقلال هستند و خوشحالم که در کنار آنها هستم. متاسفم که تا آخر با آنها نبودم و امیدوارم دوباره برگردم. من دانشگاه قبول شدم و فکر می کنم بتوانم برگردم. وقتی به سربازی رفتم دیگر به تیم ملی دعوت نشدم و سه ماه بود که فوتبال بازی نکرده بودم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید