مبارزه با فساد یکی از بزرگترین کارهای عبدالملکی است

ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801489

اساکی گفت: یکی از کارهای بزرگی که آقای عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روزهای اول انجام داد، مقابله با فساد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سلمان اساکی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان درباره ارائه حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این بود.

وی افزود: به خصوص حیاط خلوت این وزارتخانه در دولت دوازدهم و سیزدهم برای ما ملموس بود. در حوزه اقتصادی سوء استفاده هایی وجود دارد.

نماینده مردم گاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که دکتر عبدالملکی در این وزارتخانه قرار گرفت یکی از کارهای بزرگی که انجام داد این بود که قطاری را که به نفع مردم از ریل خارج شده بود خارج کرد و آن هم ریل اصلی آن، جایی که منافع مردم دیده می شود، نه منافع یک گروه خاص.

اساکی گفت: یکی از کارهای بزرگی که دکتر عبدالملکی در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام داد و می تواند زیرساخت اصلی و اساسی خدمت رسانی به مردم در وزارت کار باشد، مبارزه با فساد و تصدی پست های رهبری بود. آنها متخصص و با تجربه بودند و ممکن است به دنبال منافع شخصی خود باشند.

وی گفت: یکی از کارهای بزرگی که آقای عبدالملکی در روزهای اول انجام داد، مقابله با فساد بود.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا رفع ظلم و بی عدالتی پس از مبارزه با فساد صورت خواهد گرفت. اما هجمه هایی که این روزها به این وزیر جوان می شود به خاطر همین مبارزه با فساد است.

اسحکی گفت: درخواستی که از نمایندگان در دادگاه داشتم و الان هم تکرار می کنم، مهلت چهار ماهه برای محاکمه وزیر جوانی است که همت و غمش را رها کرده تا این زیرساخت ها به طور کامل از بین برود و خرابه ها تا سیزدهم تحویل شود. خیلی زود است که قضاوت کند که آیا می خواهد آن را با تکیه بر مبارزه با فساد و رفع ظلم و بی عدالتی ساختار دهد یا خیر.

وی افزود: به نظر من این نقطه قوت آقای عبدالمالکی در مبارزه با فساد است که باید به آن تکیه کنیم و با حمایت ایشان در فرصتی مناسب که زیرساخت های این وزارتخانه را به نفع مردم تشکیل می دهد، اجازه دهیم. مردم تا او بتواند کارهای بزرگی انجام دهد.«به نفع مردم پیگیری کنید و ادامه دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید