مبارزه برای بقا ادامه دارد


ساعت: 23:16
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837631

سرمربیان فجرسپاسی و مسجد سلیمان پس از تساوی بدون گل در هفته بیست و ششم در نشست خبری صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی سرآسیایی سرمربی فجرسپاسی در نشست خبری پس از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی کاملاً پرتنش و فیزیکی بود اما تیم نفت با حاشیه امن تری به میدان آمد. در این دیدار موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما گلی به ثمر نرساندیم.

سرمربی فوج پاسی گفت: انتظار داشتیم بازی کاملا فیزیکی و جذاب باشد اما در این فرم تیمی که بیشترین پتانسیل را برای ادامه شرایط دارد موفق تر است. نفت از ما حاشیه مطمئن و مطمئنی داشت. من باید یک چیز را روشن کنم؛ تیم مسجدسلیمان در جدول بالاتر از ما قرار دارد و این ناشی از فشار برای قرار گرفتن در انتهای جدول و استرسی است که به ما وارد می شود.

وی ادامه داد: با پرچم اشتباه بازی ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان و گل صددرصدی در کمین که به ثمر رساندند، جای کره جدول عوض می شود و تمام فشارها به فجرسپاسی ها منتقل می شود. آنها می خواهند گل نزنند، با خیال راحت کار کنند و ابزار ضدحمله را در اختیار داشته باشند، اما ما باید بی امان حمله کنیم و از نظر انرژی بیشتر و بیشتر جلو برویم و قدرت بیشتری بدهیم.

وی گفت: موقعیت های خوبی ایجاد کردیم اما از آنها استفاده نکردیم. حریف هم موقعیت های خوبی داشت اما گفتم با ابزار ضدحمله این موقعیت ها را به دست آوردند. بازی های ما تا زمانی که موفق به گلزنی نشویم مساوی خواهد بود. فکر می‌کنم بیشترین ضربه‌های آزاد و کرنر را زدیم، آمادگی خوبی داریم، شرایطمان در حد متوسط ​​خوب است. ما یکی از بهترین فرستنده های کشور را داریم که متأسفانه 95 درصد ضربه ها را خنثی می کند که این برای ما ضعف بزرگی است.

سرمربی فجرسپاسی در ادامه صحبت های خود درباره ادامه کار و 4 بازی باقی مانده گفت: تا زمانی که فرصت ها را به گل تبدیل نکنیم، خلاقیت زیادی نخواهیم داشت. متأسفانه بعد از بازی سرمان در مقابل هواداران پایین است.» در 4 بازی آینده شرایط را برای تیم فراهم می کنیم، هیچ فردی با انرژی نخواهد بود و تیم متحد است، اما ما مشکلات فنی داریم تا ما نمی توانیم بازیکن بگیریم و نمی توانیم شرایط را از بیرون تغییر دهیم، این ثروت ماست.

وی درباره قضاوت بازی امشب مقابل نفت مسجد سلیمان توضیح داد: داور هم در این دیدار و هم در بازی که باختیم شرایط خوبی داشت. وقتی اتفاق خاصی نمی افتد نمی توانم در مورد داوری چیزی بگویم. داور مسابقه را به خوبی انجام داد اما در یک بازی و شهر دیگر اتفاقی افتاد که دود در چشمانمان بلند شد و تنش روی ما بود. باز هم به تیم های مهاجر به خاطر زحمات و امتیازاتی که در خانه کسب کردند تبریک می گویم.

رهبر آسیا در پاسخ به این سوال که آیا واضح و افتاده است اما روی کاغذ هنوز فرصت دارید، گفت: نمی دانم با چه تحلیل و حسابی این را می گویید و سحر را افکنده اید، این را به ما بگویید تا یادمان باشد. بگیریم. ما 4 بازی با 12 امتیاز داریم، فجر چطور با شما کنار آمد؟ من فکر نمی کنم که این اتفاق بیفتد. با آنچه در فوتبال دیدیم و آنالیزهایی که داشتیم شک نداریم که تیم ما در لیگ برتر می ماند.

سرمربی فجرسپاسی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا در تمرینات اینقدر مصدوم داری و با برنامه در بازی با مس بودی اما اینطور نیست، گفت: خیلی خوب پرسیدی و سوالات فنی؛ گفتید بازی مقابل مس رفسنجان تیم ما از نظر فنی می تواند خیلی خوب در زمین بازی کند. وقتی زمین مساعد باشد وضعیت ما بهتر است. در خانه دشمن، مخصوصاً وقتی می خواهند به ما حمله کنند، ما بهتر کار می کنیم، اما متاسفانه اینجا با وجود تلاشی که ما انجام دادیم و دیگران برای زمین کشیدند، زمین 60-70 درصد کیفیت داشت، بنابراین باید بازی های هوایی انجام دهیم. ابزاری که ما هم به دشمن می دهیم.

وی افزود: بنابراین هرکس ابزار بهتری داشته باشد و بازی مستقیم را خوب بلد باشد می تواند به نتیجه برسد. با توجه به اینکه نفت ابزار ضد حمله را در اختیار داشت و به عقب متمایل شده بود، می توانست در بازی برگشت بهتر عمل کند. در مورد مصدومان هم اولاً به پایان فصل نزدیک می شویم و این طبیعی است، اما در مورد مصدومان دانیال کردستانی، بابایی و گوربانی که در ابتدای تمرین نبودند و مصدومیت داشتند، باید زیاد بگویم. دنیل یک مصدومیت قدیمی داشت، یک بازی با B انجام داد و دوباره به او گفتند که باید استراحت کند. بابایی از تیم ملی مصدوم شد و از ناحیه همسترینگ دچار پارگی شد و تمرین کرد و به خانه بازگشت.

در مورد قربانی هم همینطور. او یک بازی انجام داد و مصدومیتش عود کرد. به خودم قول دادم در مورد سیستم قبلی صحبت نکنم، این تیم را تحویل گرفتم و باید مسئولیت آن را بر عهده بگیرم، بنابراین نمی خواهم در مورد سیستم قبلی صحبت کنم.

وی افزود: در اینجا دو سوال مطرح است. یکی اینکه در پایان فصل فیزیک رو به پایان است و تعدادی بازیکن به سیستم قبلی اضافه شده و مصدوم شده اند. بازیکنان مصدوم به تمرینات من آمدند اما مشکل ما این نیست. بازیکنان مصدوم برای من قابل احترام هستند اما مشکل ما این نیست. فکر کنم هفته بعد بابای و دانیال رو داشته باشیم. در مورد قنبری هم باید بگویم که در همان زمین لیز خورد. او کشش سختی دارد و رسیدن به مسابقه در 4 روز ممکن است سخت باشد.

* مهاجر: جنگ برای بقا ادامه دارد
رضا مهاجری سرمربی نفت مسجد سلیمان پس از تساوی مقابل فجرسپاسی گفت: خوشحالیم که تماشاگران توانستند به ورزشگاه بیایند اما تماشاگران ما برای ورود به ورزشگاه اذیت شدند. توانستیم بازی مستقیم فجر را کنترل کنیم و موقعیت هایی هم داشتیم که اگر خستگی بازی تراکتور نبود می توانستیم به گل برسیم. جنگ ما و فجر برای بقا ادامه دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. حضور تماشاگران در ورزشگاه خوب و سالم بود. با تشکر از تماشاگرانی که با اتوبوس از مسجد سلیمان به شیراز آمدند که ما را تنها نگذاشتند. در بحث تماشاگران هم باید بگویم که از حضور آنها خرسندیم. هفته گذشته که با تراکتور بازی می کردیم، باشگاه تحت فشار قرار گرفت تا سیستم را اصلاح کند.

وی افزود: باید درصدی به بچه ها می دادیم اما هزینه نظام را دادیم. البته گفتم از حضور تماشاگران راضی هستم چون جذابیت فوتبال در حضور تماشاگران است اما اگر اختلافی پیش می آید باید برای همه باشد. سیستم را درست کردیم، حداقل ها را تعیین کردیم، درصد را تعیین کردیم و مخاطب آمد. من از این جو لذت بردم، آنها از ابتدا تا انتها تیمشان را تشویق کردند و این زیبایی فوتبال است، اما اجازه دهید آن را قانونی کنیم و شکی پیش نیاید.

مهاجری با بیان اینکه بازیکنان دو تیم تمام تلاش خود را کردند گفت: آقای سرآسیایی تلاش کردند و بچه های ما زحمت کشیدند. توانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم و بازی فجر را کنترل کنیم، به خصوص بازی مستقیم حریف در 20 دقیقه پایانی مسابقه که با 3 مهاجم کار کرد. توانستیم مرکز دفاع خود را پوشش دهیم تا در برابر توپ های بلند آسیب پذیر نباشیم. فکر می کنم اگر خستگی بازی با تراکتورسازی نبود، می توانستند ضربه آخر را تبدیل به گل کنند. این دیدار بدون گل به پایان رسید اما با توجه به کیفیت پایین زمین مسابقه بدی نبود.

وی ادامه داد: شاید یکی از دلایلی که کادر فنی فجر این تدبیر را دارد کیفیت زمین باشد چرا که در این زمین بیشتر زحمت کشیده اند. امیدوارم شیراز هم مثل سپاهان، فولاد و… زیرساخت های لازم را داشته باشد تا ما که به اینجا می آییم از بازی لذت ببریم. بازی تمام شد اما جنگ ما با فجر ادامه دارد. فجر تیمی شایسته و دلپذیر است، نفت مسجد سلیمان هم همینطور. عشق مردم این تیم است، برای این تیم که هویت دارد و می تواند یک شهر را شاد کند، این وضعیت آزار دهنده است. ای کاش در شرایط دیگری با فجر روبرو می شدم.

مهاجری در مورد داوری گفت: داور روز خوبی را پشت سر گذاشت، هرچند بازی بسیار تاثیرگذار بود، به داور خسته نباشید می گویم. امیدوارم جامعه قضایی به گونه ای باشد که تهمت و انتقاد کمتر شود و ما کمتر نقد کنیم. همانطور که گفتم ما در مربیگری، شیفت ها و خیلی چیزهای دیگر اشتباه می کنیم و داور ممکن است اشتباه کند. چند روز پیش بازی منچسترسیتی را دیدم که VAR خطای گل میلیمتری را اعلام کرد اما ما حداقل به داور ندادیم. باید با یک چشم قضاوت کنند امیدوارم از تنش خارج شوند و دست راست خدمت شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید