مبارزه بی پایان نیاز به یک سیستم اطلاعاتی حرفه ای و قدرتمند است


ساعت: 21:21
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878548

سرلشکر سلامی گفت: یک سامانه اطلاعاتی موفق راهبرد خود را از اعماق ذهن دشمن ترسیم می کند و برای مقابله با آن طرح و توافق قدرتمندی ایجاد می کند و مبارزه بی پایان نیاز به یک سامانه اطلاعاتی حرفه ای و قدرتمند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان اطلاعات سپاه با ادای احترام به معمار بزرگ بازسازی تمدن اسلامی و شکوه در تاریخ معاصر حضرت امام خمینی (ره) انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای امنیت و سلامت کشور گفتند: خداوند را شاکریم که نقش سپاه در حفظ امنیت و آرامش میهن اسلامی که در تعامل و هم افزایی با تحقق یافته است، درخشش قابل توجهی در عین ناشناس ماندن داد.

وی با تجلیل از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه گفت: شما از سربازان برگزیده خداوند در این برهه حساس از تاریخ اسلام و ایران هستید که در چهره یک توافق جهانی محدود اسلام و ایران و امت اسلامی در این عصر هیچ مردی لیاقت این جهاد حیاتی را از شما ندارند.

وی افزود: شما مخاطب تمام خطراتی هستید که برای دفاع از اسلام و این انقلاب بزرگ و دستاوردهای آن و خون های پاکی که در این مسیر ریخته شده است، با جدیت و از نزدیک متحمل می شوید.

سرلشکر سلامی با اشاره به دستور همه نیروهای باطل همتای انقلاب و نظام اسلامی، لزوم مقابله همه جانبه با توطئه های آنان علیه ملت ایران را برشمرد و خاطرنشان کرد: محوریت دشمن، قلب جغرافیای سیاسی جدیدی به نام انقلاب اسلامی است. امروزی ترین و واقعی ترین جنگ، جنگ اطلاعاتی است و جامعه اطلاعاتی ما در مرکز این میدان قرار دارد. میدانی که دشمن تمام ابزار خود را در آن به میدان آورده است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه دشمن نمی خواست الگوی انقلاب اسلامی تولید و بازتولید شود، گفت: هر تمدن، الگو و الگویی که شکل بگیرد، اگر مفاهیم آن مصداق نشود، شکست می خورد.

وی افزود: دشمن سعی دارد از تشکیل حکومتی عادل، مقتدر و همه جانبه به نام اسلام جلوگیری کند تا نفس خود را محدود کند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه یک سامانه اطلاعاتی موفق راهبرد خود را از اعماق ذهن دشمن می گیرد و برای مقابله با آن برنامه و توافق قدرتمندی ایجاد می کند، تصریح کرد: مبارزه بی پایان نیاز به یک سیستم و ساختار اطلاعاتی حرفه ای، مسلط و قدرتمند است. پس جستجوی اطلاعات هرگز به ذهن ختم نمی شود و نقطه تاثیر در عمل است و شما سربازان خط مقدم در میدان ضربه به دشمن هستید.

فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام والمسلمین طیب را شخصیتی دانست که از ابتدای مسئولیت خود در دو دوره مجزا و نزدیک به دو، نقش برجسته و درخشانی در دفاع از انقلاب در صحنه اطلاعاتی نظام ایفا کرده است. دهه ها تا به امروز

وی افزود: در بحبوحه بحران‌های شدید و فشارها و نبردهای سنگین برای اطلاعات دشمن، نقش اطلاعات سپاه را در سیستم اطلاعاتی کشور احیا کرد و معماری جدیدی از اطلاعات جدید را شکل داد و فراتر از جمع‌آوری و تبدیل آن به پایانه و انتشار. اطلاعات اطلاعاتی سپاه «به مجموعه ای فعال، مسلط و چند بعدی تبدیل شده است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه ایجاد آرامش و ثبات در کشور تصادفی نیست و در سایه مجاهدت ها به دست می آید، به نقش حجت الاسلام والمسلمین طیب در این عرصه پرداخت و گفت: ایشان نقش موثر و غیر قابل انکاری ایفا کردند. نقشی در کنترل اقتصاد و معیشت مردم که امروز محور اصلی اهداف دشمن است.

سرلشکر سلامی در ادامه سردار سرتیپ محمد کاظمی، رئیس جدید سازمان اطلاعات سپاه را فردی عاقل و دارای اشراف، تسلط و دانش عمیق اطلاعاتی و امنیتی سپاه توصیف کرد که سالیان متمادی برای حفاظت از سپاه فداکاری کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه مشکلات خود را بر اساس شادی و خشم دشمن دنبال نمی کنیم و قدرت و اقتدار ما مستقل از دشمن است، گفت: و این خواهد شد. ملت بزرگ ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید