مبلغ قرارداد شیخ دیابات با پرسپولیس به پایان رسیده است

مبلغ قرارداد شیخ دیابات با پرسپولیس به پایان رسیده است

پس از امضای قرارداد با لوکادیا، به درخواست یحیی گل محمدی، قرمزها برای جذب دومین مهاجم خارجی خود اقدام کردند.

مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوب و مثبتی با آقای گل لیگ نوزدهم داشتند و توافقات نهایی انجام شد. در حالی که مهاجم سابق استقلال تبدیل به جدیدترین یاغی فوتبال ایران شده است، طبق شنیده ها آخرین پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به دیاباته 350 هزار دلار بوده است اما مهاجم سابق استقلال در مذاکرات درخواست 400 هزار دلار کرده است. همچنین دیابات از مدیران پرسپولیس خواست مبلغی را به عنوان قرارداد مقدماتی دریافت کنند که با موافقت درویش مواجه شد و مقرر شد شیخ پس از ورود به ایران و ارائه رسمی مبلغ را دریافت کند که این اتفاق نیز رخ داد و پس از آن با حضور شیخ، عهدنامه مقدماتی خود را در تهران دریافت کرد. طبق ثبت رسمی قرارداد در سایت کدال و طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، مجموع قرارداد 4 بازیکن خارجی این تیم کمتر از 55 میلیارد است که بیشتر این پول مربوط به قرارداد لوکادیا خواهد بود.

در نهایت قرارداد یک فصل دیاباته با پرسپولیس حدود 375 هزار دلار است که بسیار کمتر از قرارداد لوکادیا است. دیابات در حالی تبدیل به جدیدترین یاغی فوتبال ایران شده است که بازیکنان خارجی مانند گادوین منشا، الانگ الانگ و خوار ملامحمد سابقه بازی در هر دو تیم بزرگ پایتخت را دارند.

این در حالی است که سه بازیکن قبلی ابتدا برای پرسپولیس بازی کردند و سپس به اردوی آبی ها رفتند اما دیابه ابتدا 2 فصل در استقلال بازی کرد و حالا به پرسپولیس رفت.

دیدگاهتان را بنویسید