متاسفانه به جای فرهنگ، با سیاست و اقتصاد سر و کار داریم. یزد پتانسیل تبدیل شدن به قطب قصه گویی در کشور را دارد.

ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790306

حجت الاسلام سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با بیان اینکه متأسفانه به جای فرهنگ، وارد سیاست و اقتصاد شده ایم، گفت: در این راستا به زودی وارد عرصه سیاسی و اقتصادی شده ایم. وی گفت: یزد ظرفیت تبدیل شدن به قطب قصه گویی در کشور را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، صبح امروز نشست نقد و بررسی کتاب مرا با خودت نوشته حجت الاسلام مظفر سالاری از روحانیون یزدی در تالار نگین کتابخانه فرخی یزدی برگزار شد.

حجت الاسلام مظفر سالاری نویسنده کتاب مرا با خودت در این نشست با بیان اینکه استان یزد با بیان اینکه هیچ جلسه ای مهمتر از نقد کتاب و مسائل فرهنگی وجود ندارد، گفت: متأسفانه امروز قدر فرهنگ را در زندگی نمی دانیم. و بیشتر ما تحت تأثیر سیاست و اقتصاد هستیم، در حالی که فرهنگ ریشه این مشکلات است.

مدیر دفتر هماهنگی کانون مساجد یزد با بیان اینکه 25 سال در مطبوعات فعالیت داشته ام، افزود: تمام عمرم را مطالعه کردم و 6 کتابم در جشنواره ها برگزیده شد زیرا سعی کردم مخاطب را با تاریخ در نوشتم همراه کنم. “

وی خاطرنشان کرد: در رمان ها سعی می کنم داستان را به شکلی جذاب طراحی کنم و به گونه ای بنویسم که مخاطب پس از خواندن آن تمایل به ادامه داشته باشد و با خواندن بخشی از داستان آن را ترک نکند.

این نویسنده سوارکار با تاکید بر اینکه باید قدر تاریخ را دانست، گفت: زبان تاریخ در انسان است و حتی این تاریخ را خداوند متعال در قرآن کریم منتقل کرده است.

سالاری به ثبت جهانی یزد اشاره کرد و افزود: یکی از رسانه هایی که می توانیم شهر جهانی را به جهانیان معرفی کنیم داستان نویسی است و می توانیم با قصه گویی فرهنگ خود را به دنیا معرفی کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون مساجد یزد در پایان اذعان داشت: با ظرفیت و برنامه ریزی انجام شده می توانیم تا 10 تا 20 سال دیگر به قطب قصه گویی در کشور تبدیل شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید