متخلفان نیز از تبرئه تعجب کردند/ تغییر کاربری زمین نباید به نفع مردم باشد

وی افزود: در صورت عدم رعایت این موارد، شکم مردم آلوده به حرام می شود که در این صورت دیگر حوصله دین و عدالت را ندارند و رحمت و انسانیت در آنها می میرد.

امام جمعه قزوین به قزوین گفت: اگر خیانت شود و فردی تصمیم اشتباهی برای تغییر کاربری زمین کشاورزی یا غیرکشاورزی بگیرد، آلوده به حرام می شود و افرادی که در این بین برای کسب منفعت تلاش کرده اند مبتلا می شوند. با خودش حرام و خانواده اش.» او مبتلا شد.


ناآرامی عمومی به دلیل نیش ممنوع استوی ادامه داد: بسیاری از این آشوب ها که در صورت ریشه کن شدن جامعه را با مشکل مواجه می کند، ناشی از لقمه های حرام است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مردم از تصمیمات نادرست در زمینه زمین و اراضی گلایه دارند زیرا در این صورت اتفاقات دلخراش و خطرناکی رخ می دهد و فاجعه به بار می آورد که اولین پیامد آن از بین رفتن طهارت معنوی است. “

آیت الله عابدینی تاکید کرد: اگر شخصی از طهارت غذا و طهارت معنوی و دینی محروم شود از ولایت اهل بیت(ع) نیز محروم می شود و هیچ علاقه ای به امام حسین(ع) و امام علی(ع) نخواهد داشت. ع)).

وی گفت: اعتماد مردم سرمایه بزرگی است و این اعتماد و اطمینان باید به جامعه بازگردد و مردم ما در قوه قضائیه بسوزانند اما گاهی نمی دانند چگونه صدای خود را به گوش مردم برسانند چرا که در پشت صحنه افراد قدرتمندی وجود دارند که آنها را می شناسند. از دفاع از حقوق آنها بدشان نمی آید.»


با اعتماد مردم بازی نکنیدامام جمعه قزوین افزود: در این شرایط اعتماد مردم و نظام خدشه دار می شود و جامعه طعم شیرینی عدالت را نخواهد چشید، مانند تاریخ هفت سنگان و نیاوران و نمونه های مشابهی که در استان رخ می دهد. “

آیت الله عابدینی گفت: تحرکات در استان برای منافع شخصی انجام می شود که به عواقب آن فکر نمی کنند و آنچه در این میان می سوزد اعتماد مردمی است که آسیب های آن جبران ناپذیر است.

وی افزود: همین مردم در انقلاب اسلامی با اعتماد امام راحل، دست بیگانگان را از کشور کوتاه کردند و همین مردم در دفاع مقدس از کشور دفاع کردند و همین مردم جان خود را در مقابل آن گرفتند. و به میدان رفتند و مردم در دفاع از حرم پرچم گرفتند و جبهه مقاومت را تقویت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: درخواست ما این است که با اعتماد مردم بازی نکنیم و از حقایقی که همه می دانیم به راحتی نگذریم تا تصمیماتی صادر شود که حتی رفتار متخلف را شگفت زده کند. “



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید