متروی تهران تا سه هفته آینده به اوج تراکم می رسد


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819991

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه می گوید هنوز به اوج شلوغی مترو نرسیده ایم و به نظر می رسد در سه هفته آینده شاهد اوج تراکم مترو باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی شایسته اصل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، تردد مسافران مترو حدود 30 درصد افزایش یافته و به نظر می رسد در سه سال آینده شاهد اوج تراکم مترو باشیم. هفته ها.”

وی با اشاره به اقدامات مترو برای تسهیل تردد کارکنان، دانشجویان و دانش آموختگان گفت:

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه همچنین در مورد ازدحام در خط سه گفت: در این خط نیز شاهد کاهش فاصله قطارها هستیم. در حال حاضر فاصله قطارها در این خط حدود 6 دقیقه است و به دلیل نبود ترمینال امکان کاهش فاصله وجود ندارد.

به گفته وی، در گذشته فاصله قطارها 12 دقیقه بود که حدود 50 درصد کاهش داشت.

شایسته اصل در خصوص ازدحام در سایر خطوط مترو نیز گفت: در ساعات خاصی که کارمندان و دانشمندان در این خطوط تردد می کنند، شاهد ازدحام هستیم که در زمان های دیگر وجود ندارد.

به گفته وی، قطارهای اضطراری در این ساعات پیش بینی می شود و ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا شهروندان با کمترین تلاش در زمان شلوغی مترو به کار و مطالعه بپردازند و از سایر شهروندان نیز می خواهیم در ساعات شلوغی وقت خود را صرف سفر کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بهترین زمان سفر به سایر شهروندان را از ساعت 10 تا 14 و همچنین عصر اعلام کرد.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید