متهمان می آیند؛ ما داریم انتخابات را نقد می کنیم!


ساعت: 14:21
تاریخ ارسال: 1301/05/13
کد خبر: 1887889

آنها هوشمندانه دستگاه نظارت را در پرونده ویلموتس منحرف کردند.

رئیس کمیته اصل 90 شورای اسلامی در خصوص پرونده مارک ویلموتس و انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نصرالله پژمان فر، رئیس کمیسیون اصل 90 شورای اسلامی در خصوص ثبت نام مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: به محض مطرح شدن سوال ویلموتس، پرونده را تشکیل و گزارش های مفصلی تهیه کردیم. کمیسیون فدراسیون فوتبال، اعضای شورای حاکمیتی و وزیر وقت ورزش و جوانان این موضوع را مطرح کردند، اگر اقدامات بعدی ما به این معنا باشد که دولت در بحث فوتبال دخالت کند و دولت مداخله کند، پرونده مسیر خود را تغییر می دهد و باعث آسیب می شود. و ضرر خواهد داشت و جریمه می شویم.

وی در ادامه گفت: در این جلسه به ما قول دادند که تلاش می کنیم و برنامه ما این بود که در پرونده ویلموتس جریمه نشود به شرطی که ناظران ساکت باشند و کاری انجام نشود، اما این در واقع ترفندی بود که در پرونده به کار رفته بود. مورد. آماده. نتیجه این شد که رای قطعی شد و ضرر و زیان سنگین و مالیات و بیمه و… داشت.

رئیس کمیسیون قانون 90 مجلس گفت: اکنون باید کار دادگاه انجام دهم و براساس ادله دادگاه صحبت کنم. برخی از مسائل حاشیه ای را بررسی می کنیم تا ببینیم آیا این افراد دخیل بوده اند یا خیر، مثلاً در مورد فردی که مسئول میراث فرهنگی بوده و سپس به وزارت ورزش آمده، تبانی شده یا راه خود را رفته اند. اما سوء مدیریت در این پرنده آشکار است. اینکه با ترفندهای خودشان بررسی دستگاه های نظارتی را منحرف کردند نشان می دهد که صلاحیت ندارند و به کار لطمه زده اند.

در گفت و گو در برنامه سلام صبح بخیر پیمان فر اظهار داشت: من نمی خواهم این بحث را داشته باشم اما هرکسی که می خواهد مسئولیتی را به عهده بگیرد باید صلاحیت داشته باشد. ممکن است فردی که پرونده مفتوح دارد متهم نشود اما صلاحیت او تایید نشده است. اگر بخواهند راهی را که در پیش گرفته اند ادامه دهند یا اجازه دهند فردی که این راه را می رود در انتخابات شرکت کند، اشتباه بزرگی است. به همین دلیل یک ورودی پیدا می کنیم و اگر چنین مشکلی وجود داشته باشد در مسیر لغو آن پیش می رویم.

دیدگاهتان را بنویسید