متولیان امر باید جزو آنها باشند تا مشکلات مردم را درک کنند/برنامه ریزی فرهنگی لازم برای نوجوانان


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907269

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی تصریح کرد: باید مراقب این نسل از کودکان و نوجوانان باشیم. این نسل همان نسلی است که به فرمانده سلام کرد و به قول سردار سلامی خطاب به دشمنان ما با این جوانان به سراغ شما خواهیم آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; حجت الاسلام حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در جلسه شورای فرهنگی کل استان همدان در خصوص اتفاقات اخیر و تاثیرگذاری طلاب در این زمینه گفت: ما در استان بیش از 320 ما هزاران دانش در استان داریم، ممکن است برخی از آنها در معرض کلاهبرداری خارجی ها قرار گیرند و با مشکل مواجه شوند، بنابراین باید برای ارتقا و آگاهی فرهنگی دانش آموزان برنامه ریزی درستی صورت گیرد..


نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: همه دستگاه ها امروز باید مهارت ها و توانایی های خود را در اختیار نسل جوان بگذارند زیرا این نسل بر دوش ما حق دارد..


آیت الله شعبانی افزود: اگر به گفته برخی با این نسل مشکل داریم، دلیل چیست؟ دلیلش هم این است که ما بستری برای آنها فراهم نکرده ایم! ما نه با آنها صحبت کرده ایم و نه به آنها گوش داده ایم.


امام جمعه همدان افزود: باید بپذیریم که باید برای نسل جوان هزینه کنیم، هر چند دشمن در اغتشاشات اخیر برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کند. 52 میلیون ها دلار خرج کرد.


وی ادامه داد: سوال من از دولت های محترم این است که در بیست سال گذشته یا در دهه اخیر چقدر برای نسل جوان هزینه کرده اید. 70 رهبر انقلاب شبیحون فرهنگی را مطرح کردند ما چقدر برای جوانان بودجه دادیم؟


نماینده ولی فقیه در استان خطاب به همه مجموعه ها اعلام کرد: ما در بسیاری از زمینه ها کوتاهی کرده ایم و باید جبران کنیم، جبران این کاستی این است که مجموعه ها به چشم نمی آیند چرا که شما در مدیریت و ظرفیت قرار گرفتید و مجموعه دارایی شما متعلق به دفتر خود نیستید، این ظرفیت متعلق به کشور و مردم است و شما امانتدار مردم هستید..


وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات محیط بانان، از نمایندگان مجلس و تمامی دستگاه ها خواست تا با توجه به سختی ها و مشکلات محیط بانان، تلاش کنند تا از مزایای زحمات آنان برخوردار شوند..


امام جمعه همدان در پایان از مسئولان خواست تا با درک بهتر مشکلات مردم و آگاهی از مشکلات آنان در میان مردم حضور داشته باشند و عملاً در میدان باشند تا بسیاری از مشکلات حل شود..


آیت الله شعبانی گفت: از ظرفیت حوزه، سازمان تبلیغات اسلامی که برای تربیت طلاب ابراز تمایل کرده اند استفاده کنیم..


امام جمعه همدان در پابان اذعان داشت: ما باید مراقب این نسل باشیم، این نسل همان نسلی است که به فرمانده سلام کرد و به گفته سردار سلامی خطاب به دشمنان ما با این جوانان به سراغ شما خواهیم آمد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید