مثلث جذاب استقلال در انتظار ملی پوشان است

آنها در ترکیب استقلال قابل تحسین بودند و حالا به گزینه های مطمئنی برای تمرینات آتی تیم ملی تبدیل شده اند. در بین این سه بازیکن باید حضور روزبه چسمی در تیم ملی را قطعی دانست. بازیکنی که در سال حضور ایران در جام جهانی جهش چشمگیری داشت و موفقیت های مکرری را کسب کرد. چسمی که توانایی بازی در دو پست را دارد قطعا در لیست بعدی تیم ملی قرار خواهد گرفت و حتی شانس بسیار خوبی برای همراهی تیم ملی در جام ملت های آسیا خواهد داشت. تجربه بسیار زیاد چسمی و تعداد بازی هایی که در دوران حرفه ای اش دیده می شود، او را از بسیاری از همکارانش در فهرست ملی جلوتر خواهد داشت و حضورش در تیم ملی هرگز نباید در تردید باشد.

بعد از قشمی احتمال دعوت سعید مهری به تیم ملی نیز بسیار زیاد است. مهری در ماه های اخیر اوج سرعت قابل توجهی داشت و با وجود اینکه در آستانه خط خوردن از لیست استقلال بود، با تمرین زیاد و بی توجهی به برخی انتقادات، توانست جایگاه محکمی برای خود در ترکیب استقلال ایجاد کند و کم کم به یک کلیدی تبدیل شود. آخرین بازی مهری مقابل گل گهر سیرجان گواه این ادعاست که او اکنون در اوج تمریناتش است. در واقع اگر مهری در این دیدار خوش شانس بود، می توانست با چند ضربه که به سمت دروازه حریف می فرستاد، استقلال را به ثمر برساند، اما ضربات او در نهایت به دروازه استقلال نرسید تا بتواند به بازی های مطلوب خود در استقلال ادامه دهد. گل زدن

مهری از نظر کلاس بازی تفاوت های زیادی با گذشته دارد و سبک بازی او به گونه ای است که توانایی بازی در تیم ملی را دارد. بی شک آمار او در اختیار سرمربی آینده تیم ملی قرار خواهد گرفت. حال اگر او سرمربی تیم ملی ایران باشد این دانش بیشتر می شود و اگر سرمربی آینده ایران نباشد بدون شک اطلاعات این بازیکن در آینده مرد اول نیمکت تیم ملی را جذب خواهد کرد. .

بعد از سعید مهری باید از آرش رضوند نیز به عنوان یکی از خوش شانس ترین بازیکنان استقلال برای ورود به چرخه ملی پوشان یاد کرد. رضاوند هم مانند سعید مهری فراز و نشیب های زیادی را در استقلال تجربه کرد و حتی یک بار از دایره بازیکنان این تیم خارج شد و حتی به حذف هم رسید اما با ادامه تمرینات ویژه به مهره ای کلیدی و تاثیرگذار در استقلال تبدیل شد. تا الان که استقلال در ترکیب نیست، این تیم لنگ می زند.

رضاوند از نظر فنی یکی از بازیکنانی محسوب می شود که شایستگی کافی برای حضور در تیم ملی را دارد. شاید رضاوند کمتر از چسمی و مهری اقبال داشته باشد اما بی شک برای سرمربی آینده تیم ملی تنش ایجاد خواهد کرد و با توجه به اینکه نسل تیم ملی در حال تغییر است، حضور بازیکنانی مانند او می تواند آینده تیم ملی را تضمین کند. .

دیدگاهتان را بنویسید