مجارستانی ها خواهان بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران هستیم/ منتظر تصمیم نهایی فدراسیون فوتبال و سرمربی هستیم.


ساعت: 08:19
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877429

مشاور ارشد رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مجارها برای دو فیفا برنامه ریزی کرده بودند اما با اصرار ما تصمیم گرفتند در یکی از دو فیفا با ما بازی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سید نصرلا سجادی مشاور ارشد رئیس کمیته ملی المپیک در سفر به مجارستان گفت: بنا به دعوت کمیته ملی المپیک مجارستان، هیئتی از ایران به بوداپست اعزام شد که با صالحی امیری و ملی پوش دیدار کردیم. کمیته المپیک «در مورد تفاهم نامه ای که آماده امضا بود صحبت کردیم و خوشبختانه برنامه های خوبی بین دو کشور رد و بدل شد.

وی درباره انواع توافقات انجام شده گفت: تعاملات از جمله تبادل مربی بین دو کشور، برگزاری دوره های آموزشی و برگزاری اردوهای مشترک بین تیم های ورزشی در بوداپست و تهران. در رشته هایی که ما قوی هستیم مانند تکواندو، کاراته، کشتی و بوکس، ورزشکاران مجارستانی باید به ایران بیایند تا با ورزشکاران خود اردوی مشترک برپا کنند و در رشته هایی که قوی هستند مانند شمشیربازی، شنا، قایقرانی، فوتبال. و به خصوص در رشته های انفرادی، بازیکنان ما به آنجا می روند.

مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص دیدار با مسئولان فدراسیون فوتبال مجارستان و احتمال برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران گفت: با مسئولان فدراسیون فوتبال مجارستان نیز دیدار داشتیم. در بوداپست و در مورد یک بازی دوستانه صحبت کرد. بر اساس شایعات؛ مجارها برای 2 فیفادی برنامه ریزی کرده اند و می خواهند از این فرصت استفاده کنند.

سجادی در پایان گفت: خوشبختانه با اصرار ما، قرار شد یکی از این دو فیفادی با ما بازی کند. با توجه به اینکه آنها می خواهند 10 روز مانده به جام جهانی بازی کنند، باید ببینیم نظر سرمربی تیم ملی چیست و در صورت موافقت فدراسیون و سرمربی تیم ملی، آنها می خواهند به تهران بیایند و یک بازی دوستانه با ما انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید