مجتمع مرکز بهداشت شهرستان فریدونکنار وام جدید میخواهد / بیمارستان حالم خوب نیست


ساعت: 16:35
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818241

علی عسگر باگرزاده با اشاره به نیمه کاره بودن چندین سال مرکز بهداشت شهرستان مجتمع سردار شهید حسین حسین بصیر فریدونکنار گفت: متاسفانه این ساختمان با بیش از 6 سال قدمت همچنان ناتمام مانده و نیازمند اعتبار جدید است. برای تکمیل.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر باقرزاده در گفت و گو با بالا، با اشاره به بازدید معاون بهداشتی وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار، اظهار داشت: در این راستا از بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فریدونکنار بازدید می شود.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) به دلیل عمر طولانی دچار فرسودگی شده است، خاطرنشان کرد: اورژانس این بیمارستان که در فصل تابستان به دلیل غرق شدگی در دریا و سایر ایام سال پذیرای خیل عظیمی از بیماران است. حوادث، نیاز به حمایت دارد. باید بتواند به خوبی خدمت کند.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس با ابراز تاسف از کمبود امکانات در بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: متاسفانه برخی از بخش های این بیمارستان حتی آب گرم و کولر ندارند و بیماران برای این کار فن آورده اند. خود مردم به خصوص مردم فریدونکنار.

باقرزاده یادآور شد: کارکنان وزارت بهداشت باید در زمینه استخدام و تغییر وضعیت کادر درمانی و خدماتی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به چند سال کار نیمه وقت سردار حاج حسین بصیر گفت: متأسفانه این ساختمان که بیش از 6 سال از عمر آن می گذرد هنوز ناتمام مانده و نیازمند اعتبار جدید برای تکمیل است.



انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید