مجدی با قاطعیت اعلام کرد اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان است/ کی روش سرپرستی فدراسیون را سوژه خود دانست!


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881867

من ممکن است با اسکوچیچ موافق نباشم، اما زمان را تلف کردیم.

سخنگوی کمیسیون فنی اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: مایدی قاطعانه گفت که اسکوچیچ می ماند و برای تیم ملی کشورمان روی نیمکت خواهد نشست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ابراهیم قاسم پور سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص به روز شدن بحث اخراج دراگان اسکوچیچ و حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: من هم چنین خبری دارم. اما نکته اصلی این است که در شرایط فعلی نباید انتظار دیدن اخبار خوب را داشت. باید از این مشکلات و استانداردهای دوگانه ای که در رسانه ها و شبکه های مجازی به آن اشاره می شود دوری کرد زیرا به تیم ملی آسیب می زند.

و افزود: وضعیت روشن است. مجدی قاطعانه اعلام کرد که اسکوچیچ می ماند و روی نیمکت تیم ملی کشورمان خواهد نشست. امیدوارم دیگران از جاهای دیگر فشار نیاورند چون در گذشته بارها این اتفاق افتاده و اولین و آخرین نفری که تصمیم می گیرد خود فدراسیون است.

سخنگوی کمیته فنی اتحادیه فوتبال انگلیس درباره ذکر نام کی روش توضیح داد: قبل از اینکه اسکوچیچ را انتخاب کنم معتقد بودم او نمی تواند وزنه خوبی باشد و مرد مناسبی برای تیم ملی باشد. شاید الان هم مخالف باشم اما زمان را از دست دادیم و شرایط به گونه ای نیست که بخواهیم در تیم فنی تغییراتی ایجاد کنیم. اما زمانی که ایشان مسئولیت داشتند من به دلایل مختلف با او مخالف بودم چرا که او به همه چیز به دیده تحقیر نگاه می کرد و رئیس فدراسیون را تابع خود می دانست. رویکرد و ادبیاتی که او به کار برد، شایسته مربی بزرگی نبود.

کاسم پور اضافه کرد: حتی اگر الان هم بیاید با اینکه تیم ما و فوتبال سایر تیم های ایرانی را خوب می شناسد، باز هم این اخلاق را در دستور کار قرار می دهد و فکر نمی کنم اتفاق خوبی بیفتد. در این شرایط، اکنون زمان مناسبی برای تغییر نیست. هزینه روش خارج از مسئولیت فدراسیون فوتبال است. صحبت از کمک های دولتی است، اما این کمک ها باید زودتر انجام می شد.

وی در خصوص اظهارات متفاوت دیروز ملی پوشان که نشان دهنده اوج اختلاف بازیکنانی مانند سردار آزمون و مهدی طارمی است که پیش از این شایعه شده بود رابطه خوبی با هم دارند، گفت: اظهار نظر برای بازیکنان بسیار سخت است. روی سرمربی تیم و تصمیم گیری برای تیم ملی فرم خوبی نیست و اصلا ربطی به آنها ندارد. دست اندرکاران و مسئولان باید هر چه زودتر با مدیران فوتبال و افرادی که می توانند از این مشکل جلوگیری کنند، جلسه ای داشته باشند.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در گفت و گو در برنامه سلام صبح به خیر ادامه داد: وقتی هرج و مرج است، ثبات نیست یا مسئولان به وظایف خود عمل نمی کنند، افرادی هستند که می خواهند از این گل و لای ماهی بگیرند. . اب. خوشبختانه بازیکنان ما بزرگ هستند و فوتبال حرفه ای بازی کرده اند. آنها به خوبی قوانین را می دانند که نباید در کار مسئولان و افرادی که باید تصمیمات بزرگ بگیرند دخالت کنند. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش می توانند جلوی این مشکلات را بگیرند. امیدوارم بازیکنان باتجربه و بزرگ ما نگذارند دو تیم ساخته شود چون اولین کسانی که ضرر می کنند خودشان و تیم ملی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید