مجریان قرارداد ویلموتس باید محاکمه شوند

مجریان قرارداد ویلموتس باید محاکمه شوند

ابراهیم تهامی درباره انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال و صلاحیت کاندیداها گفت: واقعاً نمی دانم چه بگویم؟ پول یا بیت المال کشور با گاف عده ای به راحتی هدر می رود. انگار هیچ اتفاقی نیفتاده بود و این ننگ واقعا برای فوتبال ایران زشت بود.

و افزود: متاسفم برای کسانی که رسوایی هم مطرح کردند و قصد بازگشت دوباره به فدراسیون را دارند. این افراد باید به پای میز محاکمه کشیده شوند و امیدوارم که رگولاتورهای بی تفاوت این مهم را به عنوان درس عبرت بوروکرات هایی که به منافع کشور اهمیت نمی دهند، منتقل نکنند.

ملی پوش سابق کشورمان درباره پیوستن واریا غفوری کاپیتان سابق استقلال به فولاد خوزستان به ما گفت: واریا بازیکن بزرگی است و استقلال رفتار خوبی با او نداشت. او چندین سال در استقلال زحمت کشید و با تمام وجود برای این تیم بازی کرد. او بارها برای تیم مصدوم شد اما برگشت و بهترین عملکردش را داشت. امیدوارم غفوری در فولاد موفق باشد و البته مطمئنم روزهای خوبی در فولاد خواهد داشت.

تهامی در آخر درباره خودش می گوید: با عشق و علاقه زیاد به کارگزاران ورزشی و سیاسی، فقط چهار دیواری اتاق را می بینم! متأسفانه، من برای انتخاب این و آن تملق نداشتم و نیستم. هیچ کس پشت من نبود و خیلی زود فراموش شدم. به هر حال خدا بزرگ است من به خدا ایمان دارم.

دیدگاهتان را بنویسید