مجلس از گرانی 300 هزار تومانی گوشت قرمز انتقاد کرد

علیرضا سلیمی گفت: توهین نشریه فرانسوی قابل تحمل نیست، به فرانسوی ها یادآوری می کنم که با استعمار و استثمار کشورهای آفریقایی با این مردم چه کردند. آنها در الجزایر چه کردند؟ فرانسوی ها مقصر هستند.

وی ادامه داد: حتی امروز فرانسوی ها برده داری مدرن را با ابزار رسانه ای قفل کرده اند، این کشور نیاز به رنسانس فرهنگی دارد، این بی ادبی و جسارت نشان داد که چقدر از نظر فرهنگی عقب مانده اند.

سلیمی با بیان اینکه جسارت و توهین به قرآن پیامبر اکرم(ص) و با چه منطقی قابل توجیه است، تاکید کرد: روش های آزادی خواهی شما امروز به یک رشتۀ مشترک تبدیل شده است. این آزادی بیان چیست که مردم را به بردگی گرفتی؟ این چه آزادی خواهی است که اجازه نمی دهید پرس تی وی در شبکه های اروپایی برنامه داشته باشد؟ این چه نوع آزادی خواهی است که اگر کسی از هولوکاست انتقاد کرد بلافاصله او را محاکمه می کنید؟ این چه نوع آزادی خواهی است که قاتلان 17000 نفر را به عنوان آزادیخواه در سر می پرورانید و از آنها حمایت می کنید؟ ف از این ادعای آزادی.

عضوکمیسیون مجلس با انتقاد از قیمت 300 هزار تومانی گوشت قرمز گفت: قیمت گوشت باید کجا برود تا کارمندان وزارت جهاد سرکار بیایند؟

سلیمی با اشاره به بازار مرغ تاکید کرد: تولیدکنندگان مرغ با مشکل مواجه هستند. لطفا دولت در بازار مرغ تماشاگر نباشد و به میدان بیاید.»

این نماینده مجلس با اشاره به فروش خودرو در بورس خاطرنشان کرد: فروش خودرو در بورس موضوعی است که امروز مطرح می شود. نحوه اطلاع از قیمت و نرخ سود افراد در این بازار سوالی است که باید به آن پرداخت.

وی با انتقاد از برخی اظهارات تیم اقتصادی دولت تاکید کرد: تیم اقتصادی باید پالایش شود و تصمیمات اقتصادی یک جا گرفته شود، تیم اقتصادی نظر مشترک داشته باشد یا سخنگو باشد. نظر متفاوت حتی از یک نفر پذیرفته نیست.

سلیمی با بیان اینکه بانک ها تسهیلات را قفل کرده اند، تایید کرد: قفل شدن تسهیلات چرخ تولید را با مشکل مواجه کرده است، سرمایه در گردش مانند اکسیژن برای بخش تولید است.

دیدگاهتان را بنویسید