مجلس گزارش آسیب شناسی مهسا امینی پزشک قانونی را اعلام کرد/ اغتشاشات پلیس علیه امنیت ملی


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901533

علی حدادی گفت: کمیسیون داخلی مجلس منتظر نظریه نهایی پزشکی قانونی برای بررسی آسیب شناسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حدادی، عضو کمیسیون داخلی مجلس در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: نظریه اولیه پزشکی قانونی ضرب و شتم مهسا امینی را ثبت نکرده و دوربین ها به طور کامل بررسی شده است.

حدادی با اشاره به اینکه خانواده مهسا امینی دو بار برای حضور در کمیسیون امور داخلی مجلس دعوت شده بودند، اما حضور نداشتند، افزود: محور اصلی بررسی ما رسیدگی به موضوع بدون محاکمه، جامع، کامل و دقیق بود.

وی مرگ مهسا امینی را بهانه ای برای اغتشاشات اخیر خواند و گفت: کمیسیون داخلی کشور منتظر نظریه نهایی پزشکی قانونی برای بررسی های آسیب شناسی است که پس از اعلام رسمی نظریه، جمع بندی های لازم انجام خواهد شد.

حدادی با تاکید بر اینکه گزارش کامل درگذشت مهسا امینی بدون بررسی به اطلاع عموم می رسد، گفت: جمع بندی ها نشان می دهد ضرب و شتم پلیس صورت نگرفته است و باید منتظر نظریه نهایی باشیم.

وی گفت: به گفته مقام معظم رهبری به نیروی انتظامی، بسیج و سپاه ظلم شد، مردم تماس گرفتند، آشوب کردند و 17 نیروی انتظامی را در کشور به بهانه مرگ کشتند.

حدادی افزود: آرامش و امنیت جامعه لازمه همه مردم است، دشمنان برای زیر سوال بردن موضوع اربعین، عهدنامه شانگهای و دیگر دستاوردهای دولت توطئه کردند، امروز قوه مجریه و مقننه درصدد رفع مشکلات اقتصادی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید