مجمع منتخبین کردستان در مجلس شهادت رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت

در یپامی،

در دوازدهمین جلسه شورای اسلامی استان کردستان پس از شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران، این هیئت با صدور پیامی اعلام کرد: آیت الله رئیسی با نثار جان خود به خدمت معنای جدیدی بخشید.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان

در پی سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور محترم و هیئت همراه و شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی ، با پیام تسلیت بیرون آمد.

در این پیام آمده است: شهادت کارکنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حادثه دردناک سانحه هوایی بسیار تاسف بار و غم انگیز بود. ملت بزرگ ایران هرگز یاد و خاطره بزرگان خود را فراموش نخواهد کرد. مردان بزرگی که در طول عمر پر برکت خود منشأ خدمات و تلاش های صادقانه و مثال زدنی در سنگرهای مختلف بودند. آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم محبوب رضا و مردم با تقدیم جان به خدمت معنایی تازه بخشید.

شهادت رئیس جمهور محترم و هیئت همراه در مسیر خدمت در سازندگی ایرانی آباد در سفر استانی در آذربایجان شرقی را در زیر مشاهده می کنید. سند مجاهدت این عزیزان برگ زرینی در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

در این پیام آمده است: با اعتقاد به عنایت الهی و با قلبی آکنده از اندوه این مصیبت وارده را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیئت محترم دولت، ملت شریف ایران و خانواده محترم این شهدای عزیز تسلیت عرض می نماییم. خداوند متعال این مصیبت بزرگ را بپذیرد. از خداوند متعال برای روح پاکشان طلب رحمت می کنیم.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها