مجوز بازگشت یک شهروند پرسپولیسی صادر شد

نعمتی با پایان فصل نقل و انتقالات حاضر به فسخ قراردادش با پرسپولیس نشد تا نامش در لیست قرمزها بماند. در این بین مذاکرات مختلفی بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و مدیر برنامه نعمتی انجام شد اما در نهایت دو طرف به فسخ قرارداد نرسیدند. حتی سیامک نعمتی هم دیروز به باشگاه پرسپولیس رفت اما این دیدار نتیجه ای برای پرسپولیسی ها نداشت.

در همین رابطه شنیده می شود که یحیی گل محمدی از پست قبلی خود تا سیامک نعمتی فاصله زیادی داشته و احتمال ماندن این بازیکن در جمع قرمزها زیاد است. اگر اتفاق خاصی نیفتد سیامک نعمتی بعد از بازی با آلومینیوم اراک به تمرین پرسپولیس برمی گردد تا زیر نظر یحیی گل محمدی به فوتبال خود ادامه دهد.

با تمام این اوصاف، بازگشت نعمتی به تمرینات پرسپولیس صرفاً به نظر سرمربی بستگی ندارد، بلکه آنچه مشخص است گل محمدی تا حد زیادی نتوانسته مواضع قبلی خود مبنی بر حذف سیامک نعمتی را عملی کند و همین موضوع این امید را برای این بازیکن ایجاد کرد. . انجام داد تا بتوانم در این تیم بمانم.

برای حضور نعمتی در مازاد پرسپولیس عده ای مدعی شدند یحیی گل محمدی از شرایط تمرینی ناراضی است و اعلام کردند مثل قبل در تمرینات سخت حاضر نمی شود اما این بازیکن گلی که قرمزها را به فینال آسیا رساند. لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 قصد دارد با حضور مجدد در تمرینات شرایط بهتری را برای خود فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید