مجوز غربالگری لامینور تمدید و صادر شد


زمان: 19:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814376

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی گفت: پروانه نمایش فیلم «لمینور» امروز ۱۸ اسفندماه با تصویب برخی اصلاحات از سوی کارگردان این فیلم دوباره صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حبیب ایل بیگی به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی با اشاره به روند ثبت قانونی درخواست تمدید پروانه نمایش در سامانه وزارت ارشاد گفت: در سامانه ثبت شد. اما امروز با دستور رئیس سازمان سینمایی و پس از طی مراحل پروانه ساخت فیلم «لمینور» تمدید و صادر شد.

وی با اشاره به آگاهی تهیه کنندگان فیلم از روند دریافت پروانه نمایش گفت: مدارک در سامانه وزارت ارشاد در مراحل مختلف مراحل تهیه پروانه نمایش موجود است. طبق مدارک موجود در تاریخ 1398/11/10 پروانه طرح ریزی به مدت دو سال صادر گردیده که در تاریخ 1400/11/10 منقضی می گردد درخواست اولیه جهت اطلاع از پروانه در سامانه جدید در تاریخ 1400/9/12 توسط متقاضی ثبت گردیده است تمدید پروانه نمایش فیلم «لمینور» در تاریخ 1400/12/18 ارائه شد و در همان تاریخ پروانه نمایش تمدید شده برای متقاضی صادر شد.



معاون ارزیابی و نظارت این فیلم، تهیه کننده فیلم را مسئول اخذ مجوزها دانست. او با دادن اطلاعات نادرست به آقای مهرجویی باعث عصبانیت شد، در حالی که بیشتر این اتفاقات به دلیل عدم پیگیری کارگردان بود.
ایل بیگی با استناد به ادعاهای کذب تهیه کننده لامینور گفت: سازمان سینمایی به دلیل رفتارهای خارج از مرز و جاسوسی بی مورد و معرفی نادرست کارگردان محترم فیلم، این حق را قانونی برای خود محفوظ می دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید