مجوز 8 شرکت و دفتر خدمات گردشگری در خوزستان لغو شد


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811749

رئیس سازمان گردشگری، معاون مدیرکل میراث فرهنگی:

مجوز فعالیت پنج شرکت و سه دفتر خدمات گردشگری و گردشگری در خوزستان از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لغو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، پیمان نبهانی معاون گردشگری اداره کل میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در شهرهای اهواز، امیدیه، شوش، ایذه، مسجد سلیمان و رامشیر لغو شده است.

وی افزود: بر این اساس مجوز فعالیت دفاتر خدمات گردشگری جندی شاپور و کیانپارس اعم از اهواز و هاتون فلک از رامشیر به دلیل عدم رسیدگی به موقع به نواقص و نواقص اعلام شده لغو شده است.

معاون گردشگری این اداره کل گفت: «صبا شوش»، «ایذه آسمان»، «سعید گشت پارسوماش» مسجدسلیمان، «نوروز پرواز امیدیه» و «کارون گشت خوزستان» اهواز هستند. همچنین به دلیل عدم افشای کاستی ها و مغفولیت ها در مدت اعلام شده، بر اساس ماده 13 اساسنامه نظارت بر تاسیس و فعالیت شرکت های خدمات مسافرتی هوایی، سیاحتی و زیارتی، مجوز فعالیت آنها باطل شد.

وی در ادامه با بیان اینکه رعایت نکردن قوانین و مقررات باعث این ابطال ها شد، ادامه داد: موارد اصلی که منجر به تعلیق مجوز بند (ب) این شرکت ها و دفاتر شد، تعطیلی طولانی مدت دفتر بدون هماهنگی، عدم تمدید مجوز تأثیر بند «ب» عدم ارائه گزارش عملکرد ماهانه، عدم ثبت اطلاعات دفتر یا شرکت در سامانه کلی دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی (صدرا) بوده است.

نبهانی یادآور شد: از این پس فعالیت این دفاتر و شرکت های خدمات گردشگری در زمینه اخذ ویزا، ساماندهی و انجام سفرهای گروهی داخلی و خارجی، رزرواسیون و هرگونه خدمات گردشگری ایرانی غیرقانونی و تخلف محسوب می شود و این تسهیلات را دارند. ویزا و خدمات گردشگری برای تورهای گروهی و انفرادی داخلی و خارجی صادر نخواهد شد.

وی از افرادی که از دفاتر یا شرکت های خدمات گردشگری و گردشگری استان شکایت یا نارضایتی دارند خواست مراتب را با شماره تلفن 35530387 یا حضوری و کتبی گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید