مجیدی اعلام نکرده برای ریاست فدراسیون فوتبال چه نامزدی می کند/ صحبتی از استعفای نایب رئیس نیست


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877493

یکی از اعضای هیئت مدیره و رئیس کمیته استانی فدراسیون فوتبال گفت: شهره موسوی مشکل دارد و او در بازداشت است اما تصمیمی برای استعفا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ طهمورث حیدری، عضو هیأت مدیره و رئیس کمیسیون استانی فدراسیون فوتبال پس از برگزاری اولین جلسه کمیسیون انتخابات گفت: 70 روز قبل از برگزاری انتخابات باید روند کار توسط دبیرکل اعلام شود. این کار امروز انجام خواهد شد. انشاالله اتفاقات خوبی برای فدراسیون بیفتد و 7 شهریور روزی باشد که سرنوشت فوتبال کشور مشخص شود. معمولا اعضای مجمع فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده در فوتبال کشور هستند. عقاید آنها قابل احترام است و می توانند بین افرادی که فرار می کنند یکی را انتخاب کنند. به نظر من مشاوره مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه برای شهره موسوی مشکلی پیش آمده و در بازداشت به سر می برد و امیدوارم مشکلش حل شود. حضور او تا زمانی که مجرم شناخته نشود، هنوز یک موضوع حقوقی نیست که این موضوع دیگری است. فکر نمی کنم او از سمت نایب رئیسی مجمع برکنار شود، مگر اینکه شرایطی پیش بیاید که فدراسیون نتواند از حضور او استفاده قانونی کند. موسوی در حال حاضر تصمیمی برای استعفا ندارد. هر بار که از او می پرسیدیم و با مراجع قانونی مشورت می کردیم، به صورت آنلاین در جلسه حاضر می شد.

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال گفت: تعیین مدت استعفا بستگی به نظر خودش دارد. به هر حال مجمع به او رای داده و تا زمانی که او محکوم نشود نمی توانیم اظهار نظر کنیم. کمیته بانوان به همراه دبیرکل و رئیس فدراسیون فوتبال در حال انجام وظایف خود هستند و مشکلی ایجاد نکرده اند. تیم ملی بانوان نیز به مسابقات کافا اعزام می شود.

وی با اشاره به آغاز روند انتخابات و شایعه جعل امضای دبیرکل فدراسیون اذعان داشت: این موارد از سوی دبیرکل اعلام می شود. من دخالت نمی کنم، اما فکر می کنم امروز تکلیف اعلام می شود. نمی دانم چنین اتفاقی افتاده است یا نه. من هیچ اطلاعاتی ندارم. خدای ناکرده چنین اتفاقی نیفتاد.

حیدری در خصوص انتصاب مهرداد سراج به عنوان جانشین وی گفت: با توجه به اینکه جلسات هیات مدیره به نتیجه نرسیده است، این یکی از موضوعاتی است که هنوز زیاد به آن پرداخته نشده است. 17 شهریور تکلیف فدراسیون فوتبال مشخص می شود و برای نماینده باشگاه ها تصمیم گیری می شود. اینکه هیأت مدیره یا ناظر زیاد وارد نشد به این دلیل است که تا 17 شهریور 70 روز مهلت داریم که در این مدت تعیین تکلیف می شود.

رئیس کمیسیون فدراسیون فوتبال استان در نهایت از احتمال کاندیداتوری سید میرشاد ماجدی برای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: وی هنوز چیزی اعلام نکرده است اما اگر قصد دارد باید استعفا دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید