مجیدی: دوست داشتم خداحافظی ام مثل فرهاد باشد

وی درباره تمایلش برای انجام بازی خداحافظی مقابل استقلال گفت: می خواستم بازی خداحافظی خود را مقابل استقلال مقابل هواداران انجام دهم. اما با توجه به شرایط لیگ و اینکه احتمالاً امکان حضور هواداران در بازی برگشت وجود نداشت، می خواستم حداقل تیمی را انتخاب کنم که استقلال بالایی داشته باشد. به همین دلیل بازی گل گهر و آقای کلانوی را انتخاب کردم که یکی از مربیان پرافتخار و بزرگی است که سابقه کار در استقلال را دارد.

مجیدی: دوست داشتم خداحافظی ام مثل فرهاد باشد

کاپیتان سابق آلومینیوم اراک درباره شباهت بازی خداحافظی خود به فرهاد مجیدی گفت: بله، عمدا این بازی را انتخاب کردم چون فرهاد مجیدی را دوست دارم و به عنوان یک استقلالی دوست داشتم بازی خداحافظی ام شبیه او باشد. علاوه بر خانواده مجیدی، ورزشگاه خالی از تماشاگر است، حضور کلانوی به عنوان مربی و مهدی رحمتی که در آن زمان دروازه بان استقلال بود، اکنون سرمربی این تیم است. همه این شباهت‌ها انگیزه‌ای بود تا مداح من شبیه آقا فرهاد شود. راستش کادر فنی و مدیرعامل آلومینیوم اراک من را خیلی دوست داشتند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

کاپیتان سابق آلومینیوم اراک در پاسخ به اینکه چرا زیر لباس تیمش از پیراهن مشکی «خداحافظ فوتبال» استفاده کرده است، گفت: هر فوتبالیستی دو بار می میرد. باز هم وداع با فوتبال و رها شدنش و باز هم زمان مرگ واقعی اش. به همین دلیل از یک لباس مشکی استفاده کردم که روی آن نوشته شده بود “خداحافظ فوتبال”. از این گذشته، پس از 20 سال، دست کشیدن از چیزی که به آن علاقه دارید، آسان نیست.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از خداحافظی به کادر فنی آلومینیوم اراک اضافه می شود، گفت: بحث های اولیه در این زمینه انجام شده و اگر بخشی باشد در خدمت آلومینیوم اراک خواهیم بود. امروز با مدیرعامل باشگاه جلسه ای داریم و اگر به توافق برسیم همکاری خود را آغاز خواهیم کرد.

مجیدی: دوست داشتم خداحافظی ام مثل فرهاد باشد

او درباره بازخورد هواداران استقلال درباره بازنشستگی اش از فوتبال گفت: بازخوردهای خیلی خوبی داشتیم و استقبال خوبی هم شد. من از تعداد زیاد هواداران شرمنده ام، نمی توانم تک تک جواب آنها را بدهم.

کاپیتان سابق تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره بهترین و بدترین خاطرات فوتبالی خود توضیح داد: لحظات خوبی در فوتبالم داشتم اما دعوتم به تیم ملی و صعود به لیگ برتر با آلومینیوم اراک بعد از 18 سال. از بهترین خاطرات من بود از طرفی باخت 4-2 مقابل پرسپولیس در دربی که پیروز شدیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم یکی از بدترین خاطرات من بود. البته رفتن از استقلال برایم خیلی تلخ بود چون این تیم را خیلی دوست داشتم.

دیدگاهتان را بنویسید