محاسبه کیلوگرم جای پارک خودرو در بیمارستان ولی عصر(عج) زنجان/ آیا این سوال برای کارکنان معادله مجهولات متعدد است؟!


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916116

پرداخت هزینه پارکینگ بین دو مجتمع در بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان؛

بیمارستان ولی عصر(عج) زنجان یکی از بیمارستان های مهم استان است که روزانه چندین نفر از مردم زنجان به ویژه بیماران صعب العلاج سرطانی به آنجا مراجعه می کنند، اما برخی از خدمات این مجموعه از جمله پرداخت هزینه پارکینگ خودرو دارای موجب نارضایتی شهروندان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; یکی از مزیت های بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان جای پارک است. اما معلوم نیست قیمت پارکینگ در این پارکینگ بر چه اساسی اخذ می شود که باعث نارضایتی بازدیدکنندگان شده است.

با این حال، وصول هزینه پارکینگ، هزینه‌هایی غیر از هزینه‌های درمان را بر دوش متصدیان بیماران تحمیل می‌کند. همچنین منبع درآمدی برای بیمارستان ولی عصر (عج) بود اما این شرایط نارضایتی برخی از بیماران را در پی داشت.

اما با توجه به اینکه بسیاری از بیماران تمایلی به پرداخت این هزینه ندارند، خودروهای خود را بیرون از این پارکینگ و خیابان های اطراف پارک می کنند و در اغلب موارد هنگام ملاقات با بیماران، محور خروجی این بیمارستان به پارکینگ تبدیل می شود.

یکی از شهروندان که خود را حمید معرفی کرده و پدرش را پذیرفته است، در این خصوص گفت: قیمت یک پارکینگ نسبت به سایر مراکز و پارکینگ های خصوصی شهر گرانتر است و باید کاملا رایگان باشد.

یکی از مراجعه کنندگان با انتقاد از هزینه پارکینگ این بیمارستان گفت: افرادی که به بیمارستان مراجعه می کنند هزینه درمان را به اندازه کافی پرداخت می کنند و نباید با اخذ هزینه پارکینگ خودرو هزینه های اضافی را به بیماران تحمیل کنند.

حتی دریافت هزینه پارکینگ نیز مورد پسند مسئولان بیمارستان نیست و به اعتراف آنها این هزینه اخذ شده باعث سلب اعتماد عمومی به علوم پزشکی می شود که حسن نیشابوری رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان استان زنجان خبرنگار موج نژاد; وی گفت: پارکینگ بیمارستان ولی عصر(عج) در سمت اورژانس؛ توسط هیئت امنایی اداره می شود و خودروهای عمومی در این مکان پارک شده اند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان توسط هیئت امنا اداره می شود و مستاجر هستیم، افزود: تنها فعالیت اداری، آزمایشگاه، تجهیزات و سونوگرافی، تامین تجهیزات و نیروی انسانی VMI است.

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) استان زنجان با بیان اینکه جلساتی با هیئت مدیره در خصوص پارکینگ عمومی بیمارستان برگزار شده است، گفت: هیئت مدیره تشخیص می دهد که هزینه ها زیاد است و با اخذ هزینه از خودروهای موجود در پارکینگ بیمارستان، هزینه های زیرساختی تا حدی هزینه های بیمارستانی را پوشش می دهد.

وی با بیان اینکه متأسفانه از خودروهای عمومی که به بیمارستان ولی عصر (عج) مراجعه می کنند و از پارکینگ استفاده می کنند، کارمزد دریافت می شود، تصریح کرد: مردم فکر می کنند بیمارستان توسط هیئت امنایی اداره می شود زیرا از مدیریت بیمارستان اطلاعی ندارند. از بازدیدکنندگان پارکینگ هزینه دریافت می کند.

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) استان زنجان تصریح کرد: در قسمت اداری بیمارستان ولی عصر(عج) هیات علمی و دانشجویان خودروهای خود را پارک می کنند و هزینه ای دریافت نمی شود.

وی گفت: تصور می شد برای این مرکز و پارکینگ عمومی آن اقدام دیگری انجام شود و فیس لیفت شود اما ذهنیت بدی در مردم ایجاد شده و مردم هنوز اعتماد لازم را به این مرکز ندارند.


6db0551d 5bce 4060 969a a00175ec4cc6 خبر خاکستری


در صورت پرداخت حقوق پرسنل پارکینگ توسط دانشگاه علوم پزشکی، هزینه پارکینگ اخذ می شود من نمی توانم

اما در همین راستا علیرضا کائمی رئیس موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولی عصر (عج) زنجان در گفت و گو با خبرنگار مج رسا با بیان اینکه بیمارستان ولی عصر (عج) متعلق به موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولی عصر(عج) است و تنها حوزه درمان مربوط به دانشگاه علوم پزشکی می باشد به همین دلیل پارکینگ بیمارستان به بخش خصوصی اجاره داده می شود.

وی افزود: قبل از بهره برداری پارکینگ، مشکلاتی برای پارک خودرو وجود داشت و گاهی خودروهای مشتریان برای عبور آمبولانس از داخل بیمارستان با مشکل مواجه می شدند.

مسئول مجتمع پزشکی ولی عصر(عج) زنجان با بیان اینکه بیمارستان در تامین پارکینگ خودرو دخالتی ندارد، گفت: خیریه است و درآمد چندانی از محل هزینه پارکینگ ندارد، بنابراین تمام اقدامات در راستای خدمات رسانی و خدمات رسانی است. بهبود رفاه بیماران در بیمارستان اما در عصر انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه چند نفر در بخش خصوصی برای ساماندهی پارکینگ بیمارستان ولی عصر (عج) مشغول به کار هستند، اذعان داشت: اگر دانشگاه علوم پزشکی به این افراد حقوق بدهد، بخش خصوصی را موظف می کنیم که برای پارکینگ ولی عصر (عج) هزینه ای دریافت نکنند. بیمارستان.

قائمی گفت: مبلغ دریافتی از پارکینگ در صورت مازاد بر کمک هزینه بیماران نیازمندی که از طریق کمک بیمارستان آورده می شوند، مصرف می شود.

وی ادامه داد: اما تمامی درآمدهای حاصل از مراقبت های اجتماعی از جمله مهد، مغازه، پارکینگ و داروخانه صرف درمان نیازمندان از سوی این خیریه می شود.

مسئول امور اداری و مالی موسسه خیریه ولی عصر(عج) با بیان اینکه هزینه پارکینگ بر اساس نرخ مشخصی اخذ می شود و اخذ بیش از این مبلغ خلاف قانون است، گفت: تعیین نرخ از طریق اتحادیه مربوطه و بعضا خطاهایی در دریافت هزینه وجود دارد که پیگیری و شکایات مشتری مسترد می شود.

با تمام این اوصاف وصول هزینه پارکینگ بیمارستان ولی عصر(عج) زنجان مانند یک توپ است، هر چند خبرنگار مجرسا پیگیر با مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بود که آیا این مشکل با هماهنگی انجام شده است یا خیر. مسئولان مربوطه در این سازمان می‌توانست بین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خیریه مجتمع پزشکی ولی عصر (عج) تصمیم گیری شود یا خیر، اما پاسخی دریافت نشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید