محبی: برای من خوب بود که به جام جهانی نرفتم

بیایید با پیروزی مقابل ملوان شروع کنیم. استقلال موفق شد یک برد بزرگ مقابل این تیم کسب کند.

خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. بعد از مدت ها توانستیم تماشاگران را در ورزشگاه ببینیم و انرژی آنها باعث شد که چنین برد بزرگی را ببریم. خداوند ادامه دهد. هنوز 13 بازی باقی مانده است و باید این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم و امیدوارم جام حذفی را هم ببریم.

این روزها در اوج تمرینات هستی و حتی در بازی با ملوان گل زدی. هنوز خیلی ها فکر می کنند باید جزو بازیکنان دعوت شده به تیم ملی در جام جهانی می بودی. نظر شما در این مورد چیست؟

آن موضوع (نرفتن به جام جهانی) اتفاقی بود که افتاد. انشاءالله صدقه هم در آن هست. انشاالله این عملکرد ادامه داشته باشد و بتوانم با رسیدن به اهدافم در فوتبال محبت هواداران را جبران کنم.

بسیاری از هواداران استقلال پس از دیدار مقابل سپاهان از قهرمانی در لیگ ناامید شدند. می خواستم نظر شما را در این مورد بدانم.

نیمه اول بازی با سپاهان کاملا مساوی بود. در نیمه دوم بعد از گلی که به ثمر رساندیم، کل بازی در دستان ما بود و فکر نمی کردم نتیجه دو بریک به سود حریف باشد. حداقل برابری یک به یک حق ما بود. همان شرایطی که در نیمه دوم بازی با سپاهان داشتیم، از ابتدای بازی مقابل ملوان هم داشتیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم، 4 گل زدیم و فکر می کنم 4 گل دیگر هم نخوردیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

هنوز امیدوار به قهرمانی در لیگ امسال هستید؟

بله صد در صد 13 هفته دیگر باقی مانده است. پرسپولیس که در صدر جدول قرار داشت این هفته مغلوب فولاد شد. در این 13 هفته باقیمانده اتفاقات زیادی افتاد. باید ببینیم تا پایان فصل چه نتایجی خواهیم داشت. اما فوتبال و جذابیت این رشته غیرقابل پیش بینی بودن آن است.

از اهداف شخصی خود در لیگ امسال بگویید.

بازی به مسابقه جلو می روم. تمام تمرکزم را روی بازی بعدی متمرکز می‌کنم و همیشه سعی می‌کنم ابتدا به عنوان یک تیم خوب کار کنم، زیرا هر زمان که تیم پیروز می‌شود، بازیکنان و کادرفنی، مدیریت و پزشکی در کنار هم هستند.

نظر شما در مورد بازی مس این هفته چیست؟

در بازی با مس با همان روحیه ای که در بازی با ملوان داشتیم وارد زمین می شویم. انشاالله بتوانیم دست پر به کرمان برگردیم.

در بازی ملوان مصدوم و تعویض شدی. الان مصدومیتت چطوره؟

خوشبختانه شرایطم خوب است و برای بازی با مس آماده می شوم. من می خواهم از پزشکان تیم تشکر کنم که این همه زحمت کشیدند.

به عنوان آخرین سوال آیا به حضور با تیم ملی در جام ملت های آسیا فکر می کنید؟

بله حتما. تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدف خواهم کرد. رویای هر بازیکنی این است که برای تیم ملی کشورش بازی کند. من از این قاعده مستثنی نیستم.

دیدگاهتان را بنویسید