محدودیت های عروق کرونر به سرعت در سراسر کشور اجرا می شود


ساعت: 21:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805583

معاون اول رئیس جمهور در نشست روسای کمیسیون های تخصصی ستاد ملی کرونا گفت: آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا باید با جدیت و فوریت در سراسر کشور برای کنترل و مقابله با سویه جدید امیکرون اجرا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست روسای کمیسیون‌های تخصصی ستاد ملی کرونا ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور و با محوریت اجرای دقیق آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا برای مقابله با Omicron جدید برگزار شد.

محمد محبر در این جلسه که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد، تشریح کرد: اکرون جدید را جدی و فوری بگیرید. در سراسر کشور.

وی از وزارتخانه‌های کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست در نشست مجازی با روسای و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در خصوص نحوه اعمال محدودیت‌ها بر اساس مصوبات ستاد کل کشور و با مساعدت کلیه ذیربط‌ها به توافق برسند. آژانس ها و اطلاعات دقیق. برای جلوگیری از گسترش سویه جدید بیماری.

در این جلسه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به میزان بالای سرایت و انتشار سویه جدید Omicron گزارشی از آخرین آمار مرگ و میر سرپایی، بیمارستانی و بیمارستانی و همچنین رنگ‌آمیزی عروق کرونر ارائه کرد. تزریق واکسن در هفته های اخیر

اعضای این جلسه همچنین تاکید کردند که با توجه به قابلیت انتقال بالا و ماندگاری طولانی مدت این سویه جدید بیماری عروق کرونر در محیط، مکان ها و سطوحی مورد نیاز است تا افراد جامعه بتوانند دستورالعمل های فاصله اجتماعی و سلامت را رعایت کنند. با تزریق دوز سوم واکسن برای کمک. برای مقابله با سویه امیکرون همکاری و حمایت لازم را از سوی دولت و به ویژه کادر درمانی و نظام سلامت داشته باشید.

در ادامه این جلسه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از آخرین رایزنی مرکز تحقیقات افکار عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی مردم در خصوص اتخاذ روش ها و محدودیت های جدید در تاج و تخت ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه در ستاد ملی تاج پیشنهادات لازم برای جلوگیری از شیوع سویه Omicron و همچنین حمایت های لازم کادر پزشکی کشور از این طرح جمع آوری شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید