محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی مهمترین برنامه پایگاه های بسیج است


ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914254

سردار بهمن ریحانی گفت: یکی از اولویت ها و مهمترین برنامه های پایگاه های بسیج محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، سردار بهمن ریحانی در جمع خبرنگاران در هفته بسیج با اشاره به نقش پایگاه های بسیج اظهار داشت: پایگاه های بسیج کانون توجه بسیجیان بوده و در همه عرصه ها به ویژه در حوادث و بحران ها در خدمت رسانی به مردم فعال بوده اند. .

فرمانده حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: یکی از اولویت ها و مهمترین برنامه های پایگاه های بسیج محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی است.

از دیگر اقداماتی که باید به عنوان اولویت مهم در پایگاه های بسیج استان مورد توجه قرار گیرد، تشکیل گروه های سایبری است. باید سواد رسانه ای مردم را از طریق این پایگاه های مجازی و فضای مجازی ارتقا داد تا در بحران ها گرفتار حاشیه سازی ها و شایعات دروغین دشمن نشوند و بتوانند پاسخگوی سر بریدن دشمن در این فضا باشند. .

سردار ریحانی در ادامه به نقش و جایگاه مساجد و ارتباط این نهاد با بسیج پرداخت و گفت: مساجد پایگاهی برای حل مشکلات و رسیدگی به همه امور مسلمین است که ائمه جماعات، معتمدین مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مستقر هستند. برای حل مشکلات مردم محلی با هم همکاری کنید.

وی همچنین تشکیل و کیفیت حلقه های شجره طیبه صالحین در مساجد را دلیل جذب جوانان و مشارکت آنان در برنامه های فرهنگی مساجد دانست و با بیان اینکه همه گروه ها و افراد مسئول فعال سازی مساجد هستند، گفت: همه متولیان امر اعمال مسجد باید وارد میدان شود.

سردار ریحانی در بخشی دیگر از سخنان خود به راه اندازی صندوق های قرض الحسنه قرض الحسنه در پایگاه های مقاومت و مساجد محلات اشاره کرد و گفت: عملکرد خوب این صندوق ها باعث ایجاد اعتماد در بین مردم شده است لذا باید توسعه یابد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه نیز با اشاره به فعالیت های خوب انجام شده در حوزه راهیان نور، اقدامی فرهنگی برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ جهاد و شهادت که دارای جنبه آموزشی است، دانست. نقش .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید