محرومیت های ناراحت کننده برای یحیی; جانشین یحیی گل محمدی مشخص شد

محرومیت های ناراحت کننده برای یحیی;  جانشین یحیی گل محمدی مشخص شد

فصل گذشته جنجال شهرورد پایتخت باعث شد کمیته انضباطی برای یحیی گل محمدی محرومیت شش جلسه ای (4+2) در نظر بگیرد که به دلیل دریافت کارت قرمز او را برای مدتی طولانی از این تیم محروم کرد.

یحیی به دلیل این محرومیت دیدار مقابل هوادار (کارت قرمز)، پیکان، سپاهان، ذوب آهن و تراکتور را از دست داد اما در دیدار مقابل شهر خودرو روی نیمکت نشست که البته با کارت زرد هم همراه بود. و در بازی با فجرسپاسی حضور نداشته باشد.

مشاجره با داور در پایان بازی با ذوب آچان به 30 میلیون تومان جریمه نقدی و فعال شدن دو جلسه محرومیت منجر شد. اما 26 خرداد و یک هفته پس از پایان لیگ برتر، کمیته انضباطی با تصمیم خود در خصوص بازی با ذوب آهن اعلام کرد تا سرمربی پرسپولیس به دلیل مشاجره و درگیری با داور 30 ​​میلیون تومان جریمه شود. این محرومیت برای فعال شدن دو جلسه تعلیق شده یحیی کافی بود.

به این ترتیب سرمربی پرسپولیس باید برای دو دیدار دیگر از همراهی تیمش در شروع لیگ برتر محروم شود اما مهم این است که در قسمت پایانی این تصمیم آمده است: این تصمیم قابل تجدیدنظر است.

گل محمدی شش دیدار لیگ بیست و یکم را به دلیل تخلفات مختلف از روی سکو تماشا کرد. پرسپولیسی ها با این مشکل لایحه دفاعیه خود را تهیه و به دادگاه تجدیدنظر رساندند تا یحیی فرصت حضور روی نیمکت تیمش را داشته باشد.

یعنی محرومیت یحیی از دیدار با ذوب آچان و فولاد هنوز قطعی نیست و کمیته استیناف در روزهای آینده در این باره تصمیم گیری خواهد کرد. در صورت کاهش حکم 30 میلیون تومانی، گل محمدی این فرصت را خواهد داشت تا در این دو دیدار تیمش را همراهی کند.

جالب اینجاست که اگر کمیته استیناف جریمه یحیی را کاهش ندهد، احتمالاً در اولین کنفرانس خبری، اسمار لاس ویرا، سرمربی برزیلی حضور خواهد داشت. مگر اینکه یحیی دستیاران دیگرش مثل کریم باقری یا محمد اصغری را به جلسه بفرستد.

دیدگاهتان را بنویسید