محرومیت هواداران تراکتورسازی به دلیل بی توجهی متولیان امر


ساعت: 23:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890930

هواداران تراکتورسازی به دلیل مشکلات موجود در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز از اولین بازی خانگی تیمشان محروم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، سازمان لیگ فوتبال ایران امروز رسما اعلام کرد که ورزشگاه شهید سلیمانی (بنیاد دیزل سابق) تبریز برای برگزاری مسابقات با حضور تماشاگر مناسب نیست و به این ترتیب تراکتورسازی در اولین حضور خود از حمایت هواداران خود محروم شده است. بازی خانگی فصل مقابل ذوب آهن.

این دیدار در حالی بدون تماشاگر برگزار شد که از مدت ها قبل به دلیل شروع عملیات بازسازی ورزشگاه یادگار امام راه تبریز اعلام شده بود که این ورزشگاه به هفته های ابتدایی لیگ برتر نمی رسد و مسابقات تراکتورسازی برگزار می شود. در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار شد.

اما در این مدت هیچ اقدامی برای رفع نواقص و مشکلات ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز صورت نگرفت و برای آن علاوه بر باشگاه تراکتورسازی که مسئولیت مالکیت ورزشگاه را بر عهده دارد، اداره کل ورزش و جوانان و تیم فوتبال استان مقصر هستند

در این میان نقش تیم فوتبال استان زمانی پررنگ تر می شود که بدانیم میزبانی و هماهنگی تمامی مسابقات فوتبال استان بر عهده این سازمان است و بی توجهی در این امر اکنون دلیل محرومیت تراکتورسازی از دوازدهم شده است. نعمت یار در اولین بازی خانگی اش

بر اساس بند 13 ماده 3 اساسنامه تیم های فوتبال استان، «نظارت، هماهنگی و همکاری در انجام امور بین المللی، ملی، استانی و … مسابقات یکی از وظایف تیم های فوتبال استان است و در این حادثه کوتاهی و تنبلی در انجام این وظیفه مشهود است.

یا اگر به بندهای دیگری در وظایف هیئت فوتبال اشاره کنیم مهم ترین قسمت آن برقراری ارتباط و هماهنگی با مقامات محلی به منظور توسعه فوتبال استان است، مهم این است که بخشی از درآمد حاصل از بلیت فروشی مسابقات به اسکوربورد فوتبال می رود اما سوال اینجاست که این درآمدها کجا هزینه می شود و نقش تیم فوتبال در تجهیز ورزشگاه ها به عنوان یکی از راه های توسعه فوتبال چیست؟

کلانشهر تبریز ورزشگاهی با تمام شرایط برای برگزاری مسابقات لیگ برتر که ویترین فوتبال استان هاست ندارد پس پیشرفت فوتبال که یکی از اهداف و وظایف اصلی است تا کجا پیش رفته است. محل تیم های فوتبال؟ این سوالی است که مسئولان تیم فوتبال استان باید پاسخ دهند.

البته از بی دقتی باشگاه تراکتورسازی در آماده سازی ورزشگاهی که در اختیار دارد نیز نباید غافل شد، به خصوص که می توانست در ماه های اخیر برای برگزاری مسابقات تجهیز و آماده شود و با توجه به تمرین پشت درهای بسته تبدیل به یک ورزشگاه شود. روال به نظر می رسد این باشگاه مصمم به حضور بدون هوادار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید