محرومیت 2 جلسه ای سرمربی ملوان پس از اتفاقات بازی پرسپولیس/ جریمه 24 میلیونی ملوان


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911626

با اعلام آرای نهایی کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال؛

آرای نهایی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ دیدار تیم های لیگ برتری ملوان بندرانزلی و پرسپولیس تهران در هفته دهم برگزار شد و مازیار زارع سرمربی تیم ملوان بندرانزلی رفتار ناشایستی با مسئول بازی داشت که منجر به اخراج وی شد. وی به یک میلیارد ریال جزای نقدی شامل یک جلسه محرومیت، در مجموع دو جلسه محرومیت از مسابقات رسمی محکوم شد که این جریمه قابل تجدید نظر است.

بابک پورگلمی، کمک مربی تیم ملوان بندرانزلی به دلیل بدرفتاری با مسئول مسابقه که منجر به اخراج وی شد، به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمدرضا مولایی، کمک مربی تیم ملوان بندرانزلی به دلیل بدرفتاری با مسئول مسابقه که منجر به اخراج وی شد، باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

باشگاه قایقرانی بندرانزلی به دلیل اخطار پنج بازیکن باید 240 میلیون ریال جریمه بپردازد.

*دیدار تیم های پرسپولیس و مس کرمان در هفته یازدهم لیگ برتر برگزار شد و محسن جعفری سرپرست تیم مس کرمان با داور بازی بدرفتاری کرد که منجر به اخراج وی شد. او یک جلسه از همراهی تیمش محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

* دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پکان تهران در هفته یازدهم لیگ برتر برگزار شد و رضا رهاگی سرپرست تیم پکان رفتار نادرستی با مسئول بازی داشت که منجر به اخراج وی شد. او دو جلسه از همراهی تیمش محروم است و باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

* دیدار تیم های فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان از هفته یازدهم لیگ برتر برگزار شد و الوان سواری سرپرست تیم منتسب به فولاد خوزستان نسبت به مسئول این دیدار بدرفتاری کرد. او یک جلسه از همراهی تیمش و از حضور در ورزشگاه ها و مسابقات رسمی کشور محروم و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

ابراهیم مغینی سرپرست تیم فولاد خوزستان به دلیل بدرفتاری با یکی از مسئولان مسابقه یک جلسه از همراهی تیمش محروم و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این رای نهایی است.

محمد علوی مدیر تیم فولاد خوزستان نیز به دلیل رفتار بد با مسئول مسابقه 2 جلسه از همراهی تیمش و حضور در ورزشگاه های سراسر کشور محروم شد و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این رأی قابل تجدیدنظرخواهی است.

فرید پیدایش سرپرست تیم فولاد خوزستان به دلیل رفتار بد با مسئول مسابقه یک جلسه از همراهی این تیم و حضور در مسابقات رسمی محروم و باید 100 میلیون ریال جریمه بپردازد.

یوسف سواری سرپرست تیم به دلیل رفتار بد با مسئول مسابقه 3 جلسه از همراهی تیم و حضور در مسابقات رسمی محروم شد و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید