محسنی اجایی: افراد بی حجاب مجازات می شوند

محسنی اجایی: افراد بی حجاب مجازات می شوند

محسنی آجی در اولین جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به مقوله ناهنجاری های اجتماعی یادآور شد: ضابطان موظف به رسیدگی به جرایم مشهود و هر گونه ناهنجاری خلاف شرع و شرع و در ملاء عام هستند و موجب می شوند. ایجاد مزاحمت برای مردم مؤمن و مواردی که برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح قضایی ارجاع می شود و مراجع قضایی نیز باید در رسیدگی به این موارد اهتمام داشته باشند.

رئیس قوه قضائیه در زمینه برخورد با ناهنجاری ها نیز به نقش دستگاه ها و ادارات فرهنگی اشاره و تاکید کرد: در مقوله برخورد با ناهنجاری های اجتماعی باید قبل از منفی کار مثبت انجام شود و نهادهای مسئول در این امر. دسته، از جمله مؤسسات فرهنگی، نباید مسئولیت را سلب کنند. همه دستگاه های فرهنگی کشور در این زمینه وظایفی دارند که باید در هر شرایط و زمان به آن عمل کنند و بیشتر به وظایف خود توجه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اجیعی نیز در دیدار با اقشار مختلف مردم استان اصفهان در تالار کوثر شهر اصفهان گفت: در صورت شناسایی و دستگیری این عاملان دستگاه قضایی با این موضوع برخورد خواهد کرد. به نحوی خاص و فراتر از مهلت مقرر و کلیه کسانی که به هر نحو در این امور مشاور، معاون، مسبب و شریک باشند، بدون هیچ گونه مسامحه ای تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

رئیس قوه قضائیه همچنین با بیان اینکه رفع حجاب دشمن نظام و ارزش های آن است و مرتکب این نابهنجاری مجازات خواهند شد، افزود: رفع حجاب مصداق نقض عفت عمومی و موازین شرعی و شرعی است. قانون است و دشمن اوست.

دیدگاهتان را بنویسید