محسن جگانه 3 سال دیگر کنسرت خواهد داشت


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813068

محسن جگانه یکی از خوانندگان مشهور پاپ کشورمان پس از سه سال دوری از کنسرت های زنده ایران، سرانجام در پنجم فروردین ماه سال آینده کنسرت خود را برگزار خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن جگانه خواننده مشهور پاپ کشورمان که در سال های اخیر در ایران اجرا نداشته است، سرانجام پس از سه سال دوری از اجراهای زنده، آخرین کنسرت خود را در پنجم فروردین ماه 1401 برگزار می کند.

این کنسرت پنجم فروردین از ساعت 18:45 و 22:00 تقدیم مخاطبان می شود، اما هنوز اندازه بلیت و ظرفیت سالن ها اعلام نشده است. شرایطی که به نظر می رسید مسئولان برگزاری این کنسرت ها را چه از نظر قیمت بلیت کنسرت ها و چه در روشن شدن تاریخچه نحوه چیدمان ظرفیت سالن منتظر وضعیت باثبات تری کنند.

محسن جگانه که در سال های اخیر صحبت های زیادی درباره او از جمله مهاجرت به خارج از کشور مطرح شده است، یکی از محبوب ترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران است که آثارش با استقبال خوبی مواجه شده است.

در پاییز 1397 این خواننده کنسرت های پاییزی خود را در دوسلدورف، اشتوتگارت، وین و بروکسل برگزار کرد.

آلبوم های «نفشایی بیهدف-1387»، «رگ خواب-1389»، «حباب-1390» و «نگاه-1394» از جمله آلبوم های محسن یگانه هستند که با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس عموم قرار گرفت. و جهت گیری اسلامی . .

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید