محمدبیگی نماینده مجلس: بانوان شجره طیبه بسیجی نگذارند دشمن در خانواده ها نفوذ کند/ حیا و عفت بر سفره دشمنان انقلاب است.

محمدبیگی نماینده مجلس: بانوان شجره طیبه بسیجی نگذارند دشمن در خانواده ها نفوذ کند/ حیا و عفت بر سفره دشمنان انقلاب است.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس با تاکید بر اینکه زنان می توانند با تربیت فرزندان و انتقال ارزش ها از نسلی به نسل دیگر فرزندان خود را از خطر جنگ ترکیبی نجات دهند، گفت: نقشه شوم و شیطانی دشمن از هم پاشیدگی خانواده با از بین بردن آن است، ارزش هایی مانند عفاف، حجاب و حیا وجود دارد و امروز حیا، حیا و حیا روی سفره دشمنان انقلاب است و زنان خاندان طیبه را مطالبه می کنند. بسیج نگذارید دشمن به خانواده ما نفوذ کند.

فاطمه محمدبیگی با اشاره به نقش و جایگاه بانوان بسیجی گفت: نقش بانوان بسیجی در طول سال های مجاهدت در انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب و سال های دفاع مقدس و سازندگی و سازندگی دهه های گذشته و چهلمین سالگرد انقلاب که بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری بود انقلاب صادر شده بسیار پر رنگ بود و بسیج جامعه زنان با تربیت زنان دانشمند و رهبر انقلابی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… آموزشی، استحکام خانواده، علم، اشتغال زایی، سواد رسانه ای، کارآفرینی، آموزش، فرهنگ، هنر، ایمان و مذهب گام های جدی برداشته اند.

وی افزود: بانوان نخبه و فرهیخته بسیجی هویت واقعی زنان انقلاب اسلامی را درک کردند و در پایان درس های مکتب بسیج به خوبی یاد گرفتند که یک زن انقلابی در منطقه چگونه باید باشد. عفاف و حجاب و همیشه در رابطه با بهره مندی از حجاب اسلامی با حفظ است. ما شاهد ظهور زنان موفق در عرصه های پزشکی، مهندسی، علمی، ورزشی، سیاسی، تربیت فرزند و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بر اساس مبانی مستحکم دینی و عفیفانه زندگی بوده ایم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم ادامه داد: بسیاری از قهرمانان ورزشی ما از هویت بسیجی بهره مند هستند و می توان ادعا کرد که زنانی که تمدن آینده را رقم خواهند زد. جهان اسلام و بشریت از این زنان بسیجی خواهد بود.

محمدبیگی یادآور شد: بانوان بسیجی همواره همسران و برادران خود را به حضور در جبهه های دفاع از حرم اهل بیت تشویق کرده اند و خود را به مرزهای ایران اکتفا نکرده و به مرزهای دینی جمهوری اسلامی تاختند. زنانی چون مادر حاج قاسم سلیمانی، همسران شهدای مدافع حرم و خواهرانی که برادران خود را با خون خود فرستادند و با شور و شوق دفاع از مرزهای اسلامی به سوریه، لبنان و جبهه مقاومت فرستادند. و با داعش سفاک و استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی مبارزه کنند و نشان داده اند که عمق فرهنگ اسلامی بسیجی را درک می کنند و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی حتی با فداکاری از خود و همسرانشان ضروری است. و حفاظت از ارزش ها

عضورئیس جمهور انقلاب اسلامی افزود: امروز اگر فداکاری مادرانی مانند سپهبد سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید زین الدین و همسران شهدایی همچون شهید سیاهکلی و شهیدان نبود. محمد رضایی ما در هر جای میهن اسلامی شاهد آزادی در محور مقاومت و صلح و امنیت نبودیم.

رئیس مجمع بسیج و جهادگران استان قزوین ادامه داد: برای حفظ امنیت و آرامش مردم و خانواده ها به جان و جانفشانی بسیجیان اعتماد داریم. مردم ایران قدر بسیجیان را می دانند زیرا آرامش خانواده ها امروز مدیون حضور آنان و نیروهای انقلابی است و زنان با تربیت فرزندان و انتقال ارزش ها از نسلی به نسل دیگر می توانند فرزندان خود را از خطر جنگ ترکیبی نجات دهند. .

وی افزود: امروز با توجه به وجود فضای مجازی و هجمه های گسترده بیش از صد کشور در رسانه ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، بانوان و دختران بسیجی می توانند با حفظ حجاب و عفاف، قرآنی و دینی داشته باشند. ارزش‌ها و توجه به فرهنگ عفیفانه و پاسداری از ارزش‌های انسانی و اخلاقی و تلاش و فعالیت آنان برای جلوگیری از نقشه شوم دشمن.

محمد بیگی با انتقاد از اینکه نقشه شوم دشمن این است که با تخریب ارزش هایی مانند عفاف، حجاب و حیا، خانواده را از هم بپاشند، تصریح کرد: امروز حیا، حیا و حیا دستور کار دشمنان انقلاب است و سربازان در سرلوحه کار خود قرار دارند. خط مقدم این جنگ زنان . و بانوان بسیجی باید با شجاعت و بصیرت در کنار مردم بایستند و آموزش های لازم را ارائه دهند و سایر بانوان به کمک خانواده بسیجی اجازه ندهند دشمن در خانواده ما نفوذ کند. جهان اسلام تجربه‌ای مانند اندلس دارد و با تکیه بر تجربه تاریخی به ما ثابت می‌کند که اگر ارزش‌هایی مانند عفاف، حجاب و بسیج حفظ شود، می‌توان کشور را از خطرات جدی نجات داد.

دیدگاهتان را بنویسید