محمدیان بازگشت و درخشش در جام یاساردوغلو/ هت تریک طلایی کشتی گیر مازنی در رقابت های مقدماتی


زمان: 09:28
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811607

گزارش سایت اتحادیه جهانی مبارزه با کشتی آزاد ایران؛

سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به بررسی عملکرد کشتی گیر آزاد ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مسابقات جهانی کشتی جام یاشار دوگو با مربیگری پیمان درستکار تیم منتخب کشتی آزاد ایران و حضور چند ستاره در ترکیه برگزار می شود.

دیروز و در وزن اول مسابقات; محمدحسین محمدیان قهرمان کنونی کشتی کشور در وزن 97 کیلوگرم با غلبه بر تمامی رقبا به مدال طلا و عنوان جام یاساردوگو دست یافت. سایت اتحادیه جهانی کشتی اینگونه اعلام کرد.

سایت UWW نوشت: در اولین روز از مسابقات یاشاردوگو دو مدال طلا در کشتی آزاد مردان تا وزن 97 کیلوگرم و 125 کیلوگرم اهدا شد. محمدحسین محمدیان; او پس از شکست در المپیک 2020 توکیو به روی تشک بازگشت.

وی در وزن 97 کیلوگرم با شکست علی خان جیبریلوف از روسیه به مدال طلا دست یافت. این در حالی است که طاها آکگول قهرمان المپیک 2016 ریو بدون مشکل به مدال طلای وزن 125 کیلوگرم دست یافت. فینال وزن 97 کیلوگرم با اخطار شفاهی گابریلف به دلیل عدم اقدام آغاز شد. محمدیان این را یک فرصت دید و با ضربه دو پا 2 امتیاز اول مسابقه را به دست آورد. او سپس با یک پا برای کسب 2 امتیاز دیگر حمله کرد و در وقت استراحت 4-0 پیش افتاد.

وقت دوم برای محمدیان بسیار کندتر بود و زمان را در دست گرفت. وی در پایان یک امتیاز امتیاز داد و در فاصله 15 ثانیه تا پایان بازی جبرائیلوف موفق به گلزنی شد و نتیجه را 4 بر 3 کاهش داد اما آخرین حمله او توسط کشتی گیر ایرانی متوقف شد تا محمدیان سومین مدال طلای خود را به دست آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید