محمد دانشگر گل خود را به چه کسی تقدیم کرد؟

محمد دانشگر گل خود را به چه کسی تقدیم کرد؟

دو بازی ابتدایی استقلال در سال جدید بدون گل به پایان رسید. آبی ها ابتدا با تساوی 0:0 با پیکان با یک هم تیمی کمتر، نزدیک به 50 دقیقه به پایان رسیدند و سپس در دیداری برای جام حذفی، پس از 120 دقیقه تلاش نساجی و تساوی 0 بر صفر پس از ضربات پنالتی، به پایان رسید. از مسابقه منصرف شدند.

سپس با توجه به حضور فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی، مسابقات لیگ برتر با 21 روز تاخیر انجام شد و همین امر باعث به تعویق افتادن اولین گل استقلال در سال و قرن جدید شد. به بار نشستن ثمر دادن به ثمر رسیدن.

سرانجام محمد دانشگر دیروز پس از 225 گل متوالی بدون گل خورده موفق شد خیلی زود قفل دروازه سپاهان را باز کند. مهاجم آبی ها با پاس خوب جعفر سلمانی و پروازی طولانی از دو مدافع سپاهان بلندتر بود و با یک ضربه سریالی دقیق توپ را به گوشه دروازه رشید مظاهری فرستاد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

به این ترتیب اولین گل استقلال در قرن جدید با نام محمد دانشگر به ثبت رسید که البته بعد از شادی خاص و بی نظیری که همیشه بعد از گل هایش نشان می دهد، یادی از دو همبازی سابقش کرد.

دانشگر سپس گل را به دوربین ها برگرداند و اعداد 4 و 3 را نشان داد که این اعداد در واقع اعداد روی پیراهن سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع استقلالی هایی است که اسفند سال گذشته از این تیم جدا شدند.

پس از ماه ها بحث و جدل بین باشگاه استقلال و نظام وظیفه، یزدانی و مرادمند به خدمت سربازی فراخوانده شدند و هر دو برای خدمت به ملوان پیوستند اما هرگز برای این تیم بازی نکردند. او آزادی خود را پشت سر می گذارد و یزدانی نیز منتظر پاسخ آزمون دکتری خود است تا در صورت قبولی در دانشگاه، مرخصی تحصیلی دریافت کند و به استقلال برگردد.

در هر صورت دانشگر در روزهایی که این دو بازیکن در این ست حضور داشتند یکی از افرادی بود که همیشه با استوری های خود از یزدانی و مرامند حمایت می کرد و این بازیکن نیز دیروز گل اول استقلال را با نمایش اعداد 4 و 3 به نمایش گذاشت. قرن جدید را به این دو هم تیمی سابق تقدیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید