محمد سرشار از شبکه کودک جدا شد/ یک سال پیش استعفا داد


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 14/09/12
شناسه خبر: 1812014

محمد سرشار مدیر شبکه کودک با انتشار متنی در فضای مجازی از پایان مسئولیت خود در این شبکه تلویزیونی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد سرشار مدیر شبکه کودک نیمه بهمن ماه با حکمی از سوی محمد محبر دسفولی معاون اول رئیس جمهور به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی این شبکه منصوب شد.

وی که از سال 94 تاکنون مدیر شبکه کودک و نوجوان بوده است، شب گذشته با انتشار متنی در صفحات شخصی خود در فضای مجازی از پایان این مسئولیت خبر داد.

او در متن خود می نویسد: «هر آمدنی رفتن است و هر تولدی برای مردن». و پروردگار زمانها را بین مردم میگرداند تا قدر و منزلت آنان را بسنجد و شهدا را از میان آنان برگزیند.

امروز روز سختی برای من بود: روزهای ترک تکه ای از قلبم. لحظات خداحافظی با عزیزانی که شش سال و ده ماه در کنار هم ایستادند، ساختند و کار کردند.

این نقطه عطفی در اردیبهشت 1394 بود: نقطه شروع سفر شبکه کودک به سمت الگوی مربی رسانه.

بیش از یک سال بود که قصد رفتن داشتم. شبکه بچه ها سر جای خودش بود و آماده گام های بزرگتر بود. در پاییز 1399 برنامه ای برای تحول بنیادین شبکه کودک و ادغام توان تلویزیون در حوزه کودک و نوجوان نوشته شد تا «قهرمانان» بومی با همان ثروت اندک ساخته شوند.

برای ساخت این ساختمان جدید به چند مدیر شبکه پیشنهاد دادم و استعفا دادم که قبول نکردند.

اما برنامه من رفتن بود. صدا و سیما برای ایجاد شبکه کودک به یک خارجی 34 ساله اعتماد کرد و در 40 سالگی زمان زندگی جدید و ایده های نو بر سکوی شبکه کودک ایستاد و افق های بالاتر را دید.

امیدوارم مردم و بخصوص خانواده ها از این ۸۲ ماه کار در شبکه کودک راضی باشند. امیدوارم به خاطر عظمتم از کاستی ها و نارسایی هایم بگذرند. در طول این سال ها فرصت بسیار خوبی به من داده شد تا بتوانم الگوی جدیدی را در مدیریت رسانه با رویکرد آموزشی بیازمایم و از این بابت از ملت بزرگ ایران سپاسگزارم.

از برادر بزرگترم جناب آقای محسن مومنی شریف تشکر می کنم که 9 سال پیش در چنین روزی برای راه اندازی مرکز هنرهای کودکان و نوجوانان و تدوین برنامه راهبردی به من سپردند.

از طرف خودم و از طرف همه همسالانم باید از برادر عزیزم احسان محمد حسنی تشکر کنم که هفت سال پیش در چنین روزهایی با راه اندازی مرکز اوج کودک و نوجوان و اجرای این برنامه راهبردی موافقت کرد.

باید شجاعت حاج عسگر پورمحمدی را تحسین کنم که قوانین صدا و سیما را زیر پا گذاشت و از جوانان خارج از سازمان خواست تا شبکه کودک و نوجوان راه اندازی کنند.

اما در شبکه کودک لیست بلند بالایی از حروف بادوام وجود دارد که فرد آجرهای این ساختمان را روی هم قرار می دهد و تکه هایی از این مدل را می سازد. «خداوند کسانی را که بار ادامه راه را به دوش می کشند، رحمت کند».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید