محمد نوری پیشگام استقلال را شست و پخش کرد

محمد نوری پیشگام استقلال را شست و پخش کرد

محمد نوری پیشکسوت استقلال در واکنش به اظهارات پرویز برومند مبنی بر اینکه امثال نوری در استقلال قاچاقچی هستند، گفت: من او را نمی شناسم! در حال حاضر نمی خواهم چیزی بگویم که باعث شرمندگی استقلال شود و در فرصت مناسب صحبت خواهم کرد. من او (برومند) را از نظر اخلاقی و فنی مانند خودم نمی بینم. او یک بار درباره من صحبت کرد و من هم جواب او را دادم اما حالا نمی خواهم آرامش استقلال را از دست بدهم. هواداران قضاوت خوبی هستند و بهتر می توانند قضاوت کنند که چه کسی در استقلال مغرضانه بوده و چه کسی خائن!

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه برخی فکر می کنند او علیه پرسپولیس حرف می زند تا در صفحات مجازی دیده شود، گفت: چرا این کار را بکنم؟ من جزو معدود پیشکسوتانی هستم که همیشه از استقلال حمایت کرده ام. من همیشه نظرم را می گویم و دنبال پست و مقام یا دیده شدن در فضای مجازی نیستم. من سال ها در استقلال بازی کرده ام و مردم صمیمانه مرا دوست دارند. فرقی نمی کند چه کسی روی نیمکت استقلال باشد و من از هر کسی که باشد حمایت می کنم. هر چه داریم از هواداران است و آنها باید بدانند که من استقلال را با حضور آنها دوست دارم.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا می دانید با صحبت هایش در فضای مجازی چه می گذرد، گفت: من از هیچکس غافل نشده ام. لطفا من را با کسی مقایسه نکنید در شأن و کلاس من نیست که خودم را با کسی مقایسه کنم. دشمنان استقلال زیاد هستند و نمی خواهند این تیم موفق شود، در این شرایط از من می خواهید از استقلال حمایت نکنم؟ اگر حرفی بزنم به نفع استقلال است و به کسی توهین نمی کنم. بعضی ها حسود و بخیل هستند و نمی خواهند محمد نوری را روی آنتن و امثال او ببینند. بگذار بهتر شوند. امثال من دوست دارند با تعصبات بازی کنند، نه کسانی که به آنها خیانت کرده اند و از آنها متنفر شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید