محمودوند نماینده مجلس: خطر جدی برای کشور ابرانقلابیون و انقلابیون هستند نه مخالفان.

محمودوند نماینده مجلس: خطر جدی برای کشور ابرانقلابیون و انقلابیون هستند نه مخالفان.

مرتضی محمودوند نماینده مجلس گفت: خطر جدی اینجاست نه مخالفان، گروه ها، گروه ها و سازمان های مردم نهاد که مردم به آنها توجه نمی کنند. واقعا اینطور نیست. ما باید مشکل را در داخل حل کنیم.

مرتضی محمود وند درباره اینکه با توجه به گلایه مردم از نحوه اداره کشور چقدر باید شاهد حکمرانی خوب در سال آینده باشیم، گفت: در قرآن آمده است که خداوند دشمنان ما را از احمق ها آفریده است، نمی خواهم توهین کردن به کسی حتی افرادی که پرچم دشمن را در خارج از کشور برافراشته اند، نه، قصد توهین ندارم، حقیقت این است که آنها برای این کار نیستند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: هیچکدام ظرفیت، ظرفیت، مقیاس و اندازه برای رهبری ملت بزرگی مانند ایران را ندارند و به فضل الهی دستگاه های امنیتی رقیب در سطح آگاهی بسیار پایینی قرار دارند. چهره کشور عزیزمان ایران سعادت دارند به دنبال افرادی باشند و افرادی را تربیت کنند که اصلاً جوهر وجودشان را ندارند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به فضل الهی از خون شهدا زاده شد، تصریح کرد: خون شهدا برای اعتلای، عظمت و عزت ملت ایران ریخته شد. و اندازه آنها نیست.

محمودند خاطرنشان کرد: اما نباید افتخار کرد که خبری نیست. اخبار داخل کشور و اخبار بین مردم مظلوم ما. برخی از افراد نیازمند هستند که در شرایط سختی به سر می برند. امروز نه تنها فقرا از فشار اقتصادی زیادی رنج می برند، بلکه طبقه متوسط ​​نیز آسیب جدی می بیند. یک گروه اقلیت بسیار محدود باقی مانده است که ثروتمندان هستند و اگر این اختلاف طبقاتی در گذشته 10 نفر بود، اکنون به 100000 نفر رسیده است و دیگر قابل باور نیست. پس خطر اینجاست، خطر در داخل کشور خودمان است.

وی افزود: کدام افراد این خطر و تهدید جدی را تقویت می کنند؟ همان فرصت طلبان و جریان نفوذی که رهبر انقلاب بارها نسبت به آن هشدار دادند. انقلابیون، ابرانقلابیون. ما کسانی را داریم که به نام انقلاب آمدند، موقعیت سیاسی درست کردند، بعد وقتی تحقیق می کنیم می بینیم یک روز هم جبهه ندارند، بحرانی هم نبودند و این همان جریان نفوذ است. که رهبر انقلاب صراحتا و بی پروا در تمام صحبت هایشان از آنها یاد می کنند، خطر جدی اینجاست نه مخالفان، گروه ها و سازمان های مردم نهاد که مردم به آنها توجهی ندارند، اینطور نیست، ما باید مشکل را حل کنیم. مشکل، داخلی است.

دیدگاهتان را بنویسید