محورهای هراز و کندوان در ایام نوروز یک طرفه شد

محورهای هراز و کندوان در ایام نوروز یک طرفه شد

روهر نه : پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران محدودیت های تردد نوروزی را اعلام کرد که از امروز چهارشنبه 25 اسفند ماه تا پایان روز یکشنبه 14 فروردین 1401 در محورهای مواصلاتی استان اعمال می شود.

به گزارش روابط عمومی پلیس مازندران، با اعمال این محدودیت ها، تردد انواع موتورسیکلت در ایام نوروز در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

همچنین در تمامی محورهای برون شهری مازندران که محدودیت تردد در نوروز اعمال می شود، تردد انواع تریلر، کامیون و تانکر در صورت حمل مواد سوختی و فاسدشدنی، بهداشتی، ضدعفونی کننده و کالاهای اساسی مانند گندم، جو، برنج مجاز است. ، سویا، دانه های روغنی و یا مجوز از پلیس دریافت کرده اند.

بر اساس آیین نامه نوروزی پلیس راهور ممنوعیت تردد خودروهای سنگین تنها برای جاده هایی اعمال می شود که تردد آنها یک طرفه بوده و یا در طول سال ممنوع است.

پلیس راه مازندران محدودیت های ترافیکی در سه محور کندوان، هراز و سوادکوه در ایام نوروز را به شرح زیر اعلام کرد.

جاده شمعی

تردد تریلر، کامیون و مینی بوس در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز چهارشنبه 25 اسفند لغایت یکشنبه 29 اسفندماه تا ساعت 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است. ذکر شده از میدان امیرکبیر و بزرگراه شمال تهران به مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر پنجشنبه و جمعه لغایت چهارم و پنجم فروردین 1401 و روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه ساعت 12، 13 و 14 فروردین 1401 تا ساعت 2 بامداد روز بعد از میدان امیرکبیر کرج بزرگراه تهران – شمال.

در صورت افزایش حجم تردد در بزرگراه تهران – شمال و احتمال تردد با تاخیر در داخل تونل ها، با پیام کارکنان مستقر در این محل، این مسیر موقتا مسدود می شود.

اوستا هراز

تردد انواع تریلر در محور هراز ممنوع است.

تردد انواع کامیون و وسایل نقلیه تجاری سبک به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت 6:00 روز چهارشنبه 26 اسفند ماه الی 02:00 بامداد شنبه 26 فروردین 1301 و از ساعت 06:00 بامداد پنجشنبه 14 فروردین. ، تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 15 فروردین ماه 1401 رفت و آمد رودچن به آمل و برگشت ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 روز پنجشنبه و جمعه 4 و 5 و شنبه و یکشنبه 13 و 14 فروردین 1401 تا ساعت 24 همان روز از آب اسک به رودهن ممنوع است. از ساعت 13:00 تاریخ های ذکر شده از رودهن به سمت آب اسک یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر از ساعت 12 تا 24 روز 25 اسفند از جنوب به شمال و برگشت و همچنین از ساعت 6 صبح پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه از 16 تا 29 اسفند ساعت 14 از جنوب به شمال ممنوع است. از این محور.

تردد انواع تریلر از ساعت 6 صبح الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 2 و 5 فروردین و روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه مورخ 12 لغایت 14 فروردین 1401 از شمال به جنوب محور و معاون فیروزکوه ممنوع است. مقابل

توصیه های نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان

پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران ضمن اعلام محدودیت های ترافیکی در نوروز از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند خواست تا با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، سفر خود را مدیریت کرده و در صورت نیاز اطلاعات بیشتری کسب کنند. با 011 تماس بگیرید

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید