محوریت شورای شهر ششم این است که شورای همه شهرهای یزد باشد


ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842640

حجت الاسلام حیدری گفت: یکی از خواسته های مردم از ما این است که شما شورای شهر باشید نه شورای شهرداری.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، حجت الاسلام سیدمحمدناصر حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ظهر امروز در نشست خبری و جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: از زحمات همه مردم استان یزد برای امام زمان (عج) تشکر می کنم. زمان عج به این ترتیب وارد کار شد و خواست خدا و عنایت حضرت صاحب الزمان بود که باعث شد چنین فضایی در کشور ایجاد شود.

وی افزود: یکی از خواسته های مردم از ما این است که شما شورای شهر باشید نه شورای شهرداری و همین امر باعث شد تا با کمک بخشدار برای رفع مشکلات مختلف وارد شهر شویم.

سخنگوی شورای شهر یزد گفت: یکی از مشکلات ما مطالبات شورای شهر و شهرداری از دستگاه های دولتی است به طوری که نزدیک به هزار میلیارد تن مطالبات از دستگاه های دولتی داریم که پرداخت نشده است.

حیدری گفت: منطقه کاسم آباد پارک ندارد، زمین نیز در اختیار دولت است و ساخت و ساز در حال انجام است، اما در همان جلسات ماهانه استاندار دستور توقف ساخت و ساز و واگذاری زمین به اقدام در این منطقه را صادر کرد. که شایسته ارزیابی است

وی افزود: موضوع دیگری که در جلسه شورای شهر با استاندار مطرح شد، جابه جایی خط ریلی و مخازن سوخت به یزد بود که قرار بود در کمیسیون ویژه بررسی و به عنوان برنامه های سفر دوم رئیس جمهور به یزد ارائه شود. .

سخنگوی شورای شهر یزد گفت: یکی دیگر از اقداماتی که انجام شد تصمیم گیری در مورد وضعیت روشنایی معابر بود، درخواست ما این بود که 50 درصد برق در شهر قطع نشود، بلکه به دلیل کمبود واقعی برق و این بود. اندازه گیری کنید که می تواند تاثیر داشته باشد.” روان باشید، تمرکز آنها ادامه این سرعت خسوف بود. البته تاکید ما بر استفاده از لامپ های کم مصرف است نه لامپ های زرد پرمصرف.

حیدری تاکید کرد: موضوع جداسازی آب مناطق سبز از آب شرب نیز به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید