محور حوزوی مهمترین نقش روحانیت در دفاع مقدس بود


ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840905

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نفوذ حوزوی، حمایت، مسئولیت، حکومت داری، تبلیغات، رزمی، تبلیغات رزمی، فرماندهی و تخصص محورهای مهم اثرگذاری روحانیت در جنگ بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور ظهر امروز در یادواره شهدای روحانیت تهران و ری به همت لشکر حضرت سیدالشهداء تهران و حضرت عبدالعظیم شهر ری از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان اعلام کردند: در جنگ تحمیلی هشت سال جنگ نامتقارن را در سطح وسیع از زمین و هوا تحمیل کردند و همه دنیا علیه ملت ما بودند.

وی گفت: مردم ما مفتخرند که علم را با دست خالی حمل می کنند و امروز جمهوری اسلامی به عنوان امت کشورهای جهان در اوج اقتدار و عزت خود قرار دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز اگر از دوست و دشمن بپرسیم آیا جمهوری اسلامی و ملت ایران تحت تأثیر قدرت های جهانی هستند و یک قدرت جهانی می تواند اراده ملت و دولت ما را تحت تأثیر قرار دهد. ، قطعا با “نه” پاسخ خواهیم داد. شنیدم.

ذوالنور با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی نظم نوین جهانی را زیر پا گذاشته و کشورهای منطقه را تحت تاثیر قرار داده است، تاکید کرد: رمز موفقیت ما در دفاع مقدس و سایر عرصه ها عامل مادی نیست، بلکه عوامل معنوی موفقیت ما را تعیین می کند. . “.

وی خاطرنشان کرد: روحانیت بالاترین سهم و نقش را در ایجاد، تقویت و حفظ عوامل معنوی در هشت دفاع مقدس دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس هشت محور فعالیت و تاثیر روحانیت در دفاع از جهان را بیان کرد و تاکید کرد: نقش آفرینی کلامی، حمایت، مسئولیت، حکومت داری، تبلیغ، رزم، تبلیغ رزمی، فرماندهی و تخصص مهم بود. محورهای اثربخشی روحانیت در جنگ.

ذوالنور ادامه داد: رمز موفقیت روحانیت در طول تاریخ این است که نگفت باید به صحنه های خطرناک برویم، بلکه یا می گفت باید برویم یا رفت و گفت بیا و به ما بپیوند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید