مخالفت پورتو با پیشنهاد طارمی در لیگ برتر

بحث علاقه تیم های اروپایی برای جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی این بازیکن مقابل انگلیس در جام جهانی 2022 دوباره شعله ور شد.در دو هفته گذشته برخی رسانه های انگلیسی مدعی علاقه منچستریونایتد و آرسنال شده اند. در جذب مهاجم ایرانی اما این خبر نه از سوی باشگاه های انگلیسی و نه از سوی پورتو تایید یا تکذیب نشد.

با این حال، رسانه های پرتغالی اشاره کرده اند که آرسنال ظاهرا پیگیر وضعیت طارمی بوده است اما برای جذب او با مانع بزرگی روبرو شده است.

در همین رابطه روزنامه OJOGO اعلام کرد پورتو تمایلی به فروش طارمی در نیم فصل ندارد.

این نشریه پرتغالی مدعی شده است که مدیران پورتو در واقع روی تمدید قرارداد این بازیکن تمرکز کرده اند تا آینده او در این باشگاه تضمین شود. تنها در صورت «غیر ممکن» بودن تمدید قرارداد طارمی، سناریوهای دیگر را ارزیابی خواهند کرد.

طارمی تا پایان فصل آینده (تابستان 2024) با پورتو قرارداد دارد و بند فسخ او 60 میلیون یورو (52 میلیون پوند) برآورد شده است.

همچنین سایت انگلیسی hitc که اخبار طارمی اوجوگو را پوشش می دهد، نوشت: آرسنال می تواند مهدی طارمی را از پورتو به خدمت بگیرد، اما به شرطی که بخواهد 60 میلیون یورو (52 میلیون پوند) بپردازد. ما فکر نمی کنیم پورتو این مهاجم را در نیم فصل کمتر از آن بفروشد.

طارمی که سومین فصل حضورش در پورتو را سپری می کند در این فصل عملکرد قابل توجهی داشته است. او قبل از شروع جام جهانی در 13 بازی لیگ پرتغال 6 گل و 5 پاس گل برای پورتو به ثمر رساند. مهاجم 30 ساله تیم ملی ایران در 5 بازی لیگ قهرمانان اروپا نیز 5 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل داد.

دیدگاهتان را بنویسید