مدارس خاش در حال بازگشایی هستند


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895793

رئیس آموزش و پرورش شهرستان هش گفت: تمامی مدارس این شهرستان آماده بازگشایی مدارس و پذیرایی از دانش آموزان هستند.

به گزارش را دانا شهنوازی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان هش در گفتگو با عصرهون با اشاره به شرایط بازگشایی مدارس در قالب «پروژه مهر» به آمادگی جسمانی اشاره کرد. از مدارس و تعمیر و تجهیز آنها گفت: آمادگی لازم برای شروع خوب و دل خوب در شهرستان هش فراهم شده است. توزیع کتب درسی در مناطق دورافتاده برای اولین بار در تاریخ شهر در تمامی مراحل برداشت و تحویل داده شده است و 98 درصد از کتاب های درسی در مراحل مختلف برداشت و تحویل شده است.

وی افزود: تا قبل از بیست و پنجم، تمامی کتاب ها در مقاطع مختلف تحویل داده می شود که به نوبه خود گام مهم و موثری در روند یادگیری دانش آموزان خواهد بود.


شهنوازی ادامه داد: تقویت و بهره برداری از ظرفیت خیرین در شهرستان در راستای توسعه فضای آموزشی می تواند موثر باشد. یکی دو مدرسه هم که قبلا اجاره ای بود ساخته شد.


این مسئول گفت: در منطقه ایریدانگ نیازی به فضای آموزشی نیست و تمامی فضاهای آموزشی اشباع شده است.


وی بیان کرد: ددربخش مرکزی، پشتکوه و خود شهرستان با چالش هایی مواجه هستند که در میان مدت و بلندمدت تمام تلاش خود را برای رفع آن به کار خواهیم بست.


رئیس آموزش و پرورش شهرستان هش تصریح کرد: مشکلات سرویس رفت و آمد به مدارس و نواقص نصب سرعت گیر و تعمیر علائم راهنمایی و هشدار دهنده در محدوده مدارس برطرف شده است.


شهنوازی تصریح کرد: جبران تاخیرهای ناشی از دو سال مواجهه شدید با کرونا به ویژه در حوزه آموزشی نیازمند تلاش و برنامه ریزی مستمر برای کیفیت خدمات قابل ارائه به دانش آموزان است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید