مدافع استقلال جدا می شود؟ یک شرط جدایی بزرگ

مدافع استقلال جدا می شود؟  یک شرط جدایی بزرگ

متین کریم زاده، مدافع چپ جوان استقلال پس از نیم فصل حضور قرضی در نساجی، حالا با توجه به قراردادش با سین پوشان پایتخت، بازیکن استقلال محسوب می شود و باید از امروز در تمرینات این تیم شرکت کند.

آنچه برای کریم زاده مهم است، پیش فرض هایی است که این بازیکن باید در لیگ برتر بازی کند اما جدایی او به توافق باشگاه استقلال بستگی دارد. از سوی دیگر مدیران استقلال هنوز تصمیمی در مورد کریم زاده نگرفته اند و دلیل این امر نامشخص بودن وضعیت ابوالفضل جلالی است.

مدیران استقلال در حال مذاکره با نمایندگان سایپا برای گرفتن موافقت جلالی برای ادامه کار در تیم آبی پوش تهران هستند اما هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است. در چنین شرایطی انتصاب کریم زاده به وضعیت جلالی نیز بستگی دارد.

استقلال در پست دفاع چپ نیز جعفر سلمانی را در اختیار دارد و مدیران این باشگاه منتظر توافق با باشگاه سایپا برای انتقال جلالی هستند. اگر مجوز ادامه فعالیت ابوالفضل جلالی در استقلال را بگیرند، با جدایی متین کریم زاده هم موافقت کرده اند. یعنی استقلالی ها حتی به صورت قرضی هم به کریم زاده اجازه جدایی نداده اند، بنابراین در صورت عدم موفقیت (حتی در اندک احتمال) در جذب جلالی از سایپا، در پست دفاع چپ دست خالی نمی مانند.

به این ترتیب کریم زاده فعلا در تمرین استقلال حاضر خواهد شد تا وضعیت او توسط باشگاه استقلال مشخص شود. طبیعی است که با توجه به حضور همزمان سلمانی و جلالی در استقلال، کریم زاده بازیکن سابق تیم ملی امید ایران بازی های کمتری انجام دهد و به همین دلیل این بازیکن بوچهری دوست دارد فوتبال خود را در تیم دیگری در لیگ برتر ادامه دهد. لیگ.

دیدگاهتان را بنویسید