مدافع سابق حمله پرسپولیس به کی روش

مدافع سابق حمله پرسپولیس به کی روش

لیست تیم ملی ایران برای حضور در اردوی اتریش در حالی اعلام شد که نام دانیال اسماعیلی فر در بین دعوت شدگان دیده نمی شود. سعید نعم آبادی، مدافع دهه 60 پرسپولیس در این باره گفت: دلیل غفلت از دانیال اسماعیلی فر را نمی فهمم. او بهترین دفاع راست لیگ برتر است و توانست عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشد. او پاس های مهمی داد و شایسته دعوت به تیم ملی بود.

وی ادامه داد: البته این وظیفه همه ماست که به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم و این کار را انجام خواهیم داد. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی است و در نهایت مسئولیت انتخاب بازیکنان بر عهده او خواهد بود. سرمربی بودن سلیقه ای است و سلیقه آدمی است اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است.

مدافع راست سابق پرسپولیس افزود: دانیال اسماعیلی فر پس از درخشش برای پرسپولیس همچنان شانس دعوت مجدد به تیم ملی را دارد. به نظر من دانیال اسماعیلی فر تا اینجای کار از همه بازیکنان جدید به جز یورگن لوکادیا بهتر عمل کرده و به نوعی فراتر از حد انتظار بوده است. عملکرد خوب اسماعیلی فر در دیدارهای گذشته، سمت راست پرسپولیس را به یکی از نقاط قوت این تیم تبدیل کرده است.

نعیم آبادی همچنین خاطرنشان کرد: پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده و به صدر جدول رسیده است اما حفظ این جایگاه مهمتر است. پرسپولیس فعلی تیم خوب و سازنده ای است و رضا درویش در فصل نقل و انتقالات بر اساس لیست یحیی گل محمدی بازیکنان خوبی جذب کرده است. این تیم در حال حاضر تنها قهرمان لیگ برتر ایران است و فصل جدید را با خوشی آغاز کرده است. فکر می کنم پرسپولیس هنوز جای پیشرفت دارد. این تیم می تواند جذاب ترین و مهیج ترین بازی های این فصل را به نمایش بگذارد.

مدافع کناری سابق پرسپولیس درباره عملکرد علی نعمتی، مدافع چپ این تیم در این فصل گفت: تمرکز علی نعمتی بیشتر روی دفاع است. او یک چپ پا کلاسیک است که در سال های اخیر بیشتر مدافع میانی بوده و به اندازه اسماعیلی چابک و تیز نیست، اما در فاز دفاعی خوب بود و انتظارات را برآورده کرد. او در نیم فصل دوم لیگ گل های مهمی به ثمر رساند و یکی از بهترین های پرسپولیس بود و مطمئن باشید در ادامه لیگ از او بیشتر خواهید شنید.

دیدگاهتان را بنویسید