مدافع مس رفسنجان مقابل تیم ما باید دو بار اخراج می شد!

ساعت: 08:21
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795646

مربیان تیم فوتبال نساجی و مس در مورد دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ربیع و ساکت الهامی سرمربیان تیم های فوتبال مس رفسنجان و نساجی قائمشهر از اتفاقات دیدار تیم های خود در برنامه فوتبال برتر گفتند.

الهامی: مدافع مس رفسنجان مقابل تیم ما دو بار اخراج شد

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: وقتی حقم از تیم ضایع شد باید دست روی سینه بایستم و به داور خسته نباشید بگویم؟ آکل کعبی در دیدار مقابل ما باید دو بار اخراج می شد که این اتفاق نیفتاد. مربی باید از تیمش دفاع کند و ممکن است اخراج شود.

وی در پایان گفت: آرتتا و باشگاه هم برای گرفتن حق تیمشان با هم درگیر شدند. چند هفته پیش ناجوانمردانه اخراج شدم و در 4 بازی که جریمه شدم چند امتیاز از دست دادیم که اگر این اتفاق نمی افتاد شاید الان در بالای جدول بودیم.

ربیعی: 2 بازیکن نساجی مرتکب خطا شدند که کارت قرمز گرفتند

سرمربی تیم فوتبال مس گفت: از داور بازی با نساجی مازندران گلایه دارم. در مسابقات قبلی 5 پنالتی برای تیم ما اجرا شد که به گفته همه کارشناسان هر 5 پنالتی درست بود. حتی یک کارشناس هم نگفت که اشتباهی پنالتی گرفتیم اما حملات روی داور تاثیر گذاشت. وقتی بازی به سمت زدن گل دوم پیش رفت، یک پنالتی برای نساجی اعلام شد و آنها برنده مسابقه شدند.

وی ادامه داد: اگر تیمی واجد شرایط باشد باید 100 پنالتی برای آن تیم بگیرد. مثل فصل گذشته هیچ پنالتی برای تیم من اعلام نشد. هر مربی وظیفه دارد از نظر ادب و احترام از تیمش دفاع کند و من کاملا با آن موافقم. خیلی ناراحتم که از زمین مسابقه اخراج شدم چون خیلی وقت است اخراج نشده ام. دلیل اخراج من اعتراضی بود که قاضی فقط 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

ربی در پایان گفت: اشتباهات مسعود شجاعی و اکبر صادقی با بازیکنان ما در بسیاری از لیگ های دنیا کارت قرمز دارد و حتی بسیاری از داوران ایرانی در چنین صحنه هایی از کارت قرمز مستقیم استفاده می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید