مدافع مس پس از دو اشتباه جنجالی مشابه مقابل سپاهان ترسی ندارد

مدافع مس پس از دو اشتباه جنجالی مشابه مقابل سپاهان ترسی ندارد

حسن جعفری مدافع تیم مس رفسنجان در خصوص بازی این تیم مقابل سپاهان اصفهان گفت: سپاهان تیم خوب و قابل احترامی است. در صورت اشتباه خیلی زود درب ما باز شد که متاسفانه تیم را شوکه کرد. اما خیلی زود به بازی برگشتیم و توانستیم گل خورده را جبران کنیم و سپس با پیروزی به رختکن رفتیم. در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم اما در این بین یک گل دیگر به ثمر رساندیم و توانستیم در بازی خانگی که برای ما مهم بود به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنیم. خدا را شکر خیلی زود توانستیم به بازی برگردیم و نشان دادیم که چه پتانسیل و توانایی هایی داریم و بردن سپاهان کار هر تیمی نیست.

وی افزود: تیمی با یک دست و همدلی داریم که باعث موفقیت ما در این فصل شده است.الان تیم ما شرایط خوبی دارد و اکنون همه به مس رفسنجان احترام می گذارند. همه با هم قسم می خوریم که نتیجه ای بهتر از سال گذشته بگیریم. فکر می کنم مس در مسیر درستی قرار دارد و به زودی چیزهای بیشتری از این تیم خواهید شنید.

مدافع سرخپوشان رفسنجان درباره دو اشتباه مشابه مقابل سپاهان که منجر به گل این تیم شد، گفت: الرشیدی لیز خوردیم و گل زدیم. این سوالاتی که از دیروز مطرح می شود حتی به ذهنم خطور نکرده است و این حرف ها حاشیه ای نیست. متاسفانه در بازی با سپاهان هم این اتفاقات افتاد. درست است که در سپاهان بازی کردم و برای این تیم احترام قائل هستم، اما نسبت به لباسی که می پوشم، شرف و تعهدم را زیر پا نمی گذارم. اگر هزار بار دیگر این اتفاق بیفتد باز هم به دروازه بان پاس می دهم چون چاره دیگری نداشتم و ترسی هم ندارم.

بازیکن سابق شهرهدی درباره پیروزی مقابل تیم سابقش در جام حذفی و وضعیت فعلی این تیم گفت: و در جام حذفی هم خدا را شکر به دور بعد رفتیم و جزو 8 تیم بودیم و رو به جلو می رویم. قدم به قدم و امیدوارم در نهایت به نتیجه ای برسیم که دل هوادارانمان را شاد کند. شههدرو تیم شریفی است اما متاسفانه این فصل با مشکلاتی مواجه است که این تیم ندارد. امیدوارم این تیم در نیم فصل نتایج بهتری کسب کند و در جام قهرمانی بماند.

وی در خصوص همکاری با محمد ربیعی گفت: محمد ربیعی مربی جوان و با انگیزه ای است که این موضوع را به خوبی به ما منتقل می کند و عملکرد او کاملا شناخته شده است. نمایش هایی که این تیم در این فصل ارائه کرد نشان از تفکر و موفقیت این مربی دارد. مطمئن باشید در سال های آینده بیشتر از او خواهید شنید و تیم های بزرگ زیادی به سراغ او خواهند آمد.

جعفری در پایان درباره اینکه آیا مس در پایان فصل توانست سهمیه آسیایی را کسب کند یا خیر، گفت: هدف ما این است که بهترین باشیم و نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنیم. همه با هم تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را از مس به دست آوریم و الحمدلله تاکنون این امر محقق شده است. قطعا شاهد کسب سهمیه آسیا خواهیم بود و این با توجه به حضور در جام حذفی و لیگ برتر برای ما دست نیافتنی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید